” Sunt inca aici! „- Miracolul petrecut anul acesta in Duminica Rusaliilor

l296433-1Ierusalim – Zeci de creştini vin de Duminica( Duminica Rusaliilor din anul curent-nota mea) la Ramla în Israel, pentru a vedea pe viu socantul miracol  care s-a întâmplat în  Biserica Ortodoxă Greacă, Sf. Gheorghe. Creştinii s-au grăbit să vada darele de lichid uleios care au apărut pe icoana Sfantului Gheorghe si care se scurgeau, efectiv, pe imagine. Credinciosul a spus ieri, că mai mult de o duzină de dare de lichid  au aparut pe imaginea sfântului, care reprezintă, probabil, lacrimile lui Hristos sau ceremonia creştina a botezului sfânt. Capul sfântului locas, parintele Nifonas, a spus că a văzut darele duminică dimineaţă în timp ce se pregătea pentru tradiţionala  Sfânta Liturghie de Duminica.

« Am sarutat toate icoanele şi când am ajuns la icoana Sf. Gheorghe am vazut o dara umeda care se prelingea», a spus o profesoara de engleză  in varsta de 47 de ani si a continuat: «După 20 de minute m-am uitat din nou la icoana şi am văzut că  dara de ulei lăsata nu disparuse şi curgea din nou, apoi  am auzit voci care strigau: minune!! ». Profesoara de 47 de ani, de asemenea, a afirmat cu tărie că dara cu lichidul uleios este un Miracol, dat fiind puternicul parfum pe care il emana icoana.

 

israel%20thayma Chiar a subliniat faptul că ” Este o rara aroma sacra nu un miros normal ca uleiul de măsline, este ceva ciudat, care vine de la Dumnezeu».  

 De asemenea, conform informaţiilor «Romfea. Gr.», Patriarhia Ierusalimului a cercetat  imediat icoana Sfantului Gheorghe şi a trimis o proba de ulei la un laborator special. 

 Parohul Bisericii Ortodoxe  Sf. Gheorghe, parintele Nifonas, a spus că  a cerut Patriarhiei sa nu se faca declaraţii în mass-media şi nici  el nu a răspuns întrebărilor jurnaliştilor cu privire la incident, până când credincioşii nu vor trage propriile lor concluzii. 

De mentionat ca pana marti (09.06.2009), mai mult de 100 de creştini, evrei şi musulmani din zonele învecinate din Israel, s-au reunit în jurul icoanei si, surprinsi, au fotografiat misteriosul eveniment. 

«Oamenii de azi au uitat complet de Dumnezeu şi acest lucru este un semn care spune:” Sunt încă aici! „, a spus un inchinator in varsta de 30 de ani, din regiune.( www.romfea.gr)

2872

5 thoughts on “” Sunt inca aici! „- Miracolul petrecut anul acesta in Duminica Rusaliilor

  1. ai dreptate. e de mirare ca Dumnezeu rabda in continuare atata prostie. eu cred ca il amuza… altfel nu-mi explic.

  2. Ma bucur ca ati scris despre aceasta minune. Pot confirma ca e adevarata, am fost cu sotul duminica, 21 iunie 2009 la Ramla si am vazut icoana izvoratoare de mir, dupa 2 saptamani inca mai da mir. Nu vazusem inainte asa ceva si m-am uitat cu atentie, iar maica romanca din poza a doua (Fevronia parca o cheama) ne-a dat pe vata mir si intr-adevar are un miros fin frumos cum numai Dumnezeu stie sa ne dea. Multumim Lui, Maicii Sale si Marelui Mucenic Gheorghe pentru aceste minuni care ne insotesc mereu chiar si in aceste zile tulburi.

    • @silvia
      ma bucur din suflet ca ai fost martora acestei minuni. Poate asa vor crede si multii „Toma” care citesc acest articol. Desi dupa umila mea parere, cea mai mare minune este ca Dumnezeu inca ne mai rabda pe acest pamant. Doar o mare putere si bunatate ca a Lui poate suporta netrebnicia care ne inconjoara si care creste pe zi ce trece. Doamne ajuta!

  3. Pingback: Razboi întru Cuvânt » Avertismente (Noutati 20-22 iunie 2009)

Lasă un răspuns

