13 thoughts on “Ghis, autoarea cartii „Mafia medicala”, va vorbeste despre vaccinare

  1. Atatea imi vin in cap sa va spun….ca as putea scrie cateva pagini… dar ma abtin..nu poti lupta cu toti prostii de pe planeta. Daca nu aveti studii si intelect..nu va luati din urma si va lasati condusi de altii ca voi. Femeia aia e bolnava psihic si vorbeste lucruri inadecvate iar voi nu puteti face distinctia dintre realitate (stiinta si adevar) si aberatii ale schizofrenicilor.
    inscrieti-va la vreo facultate, studiati si informati-va si nu ascultati prostiile internetului.
    e adevarat ca exista mafie in medicina si companiile farmaceutice se imbogatesc, dar hai sa nu intram in detalii si sa explic ca intai de toate scopul unui medicament este sa te vindece. Nu era mafie cu 2000 de ani in urma…cand oamenii cautau sa extraga substante din plante sa aline durerile cuiva…sau alte efecte.. e prea mult de discutat..asa dezbateri se fac verbal..
    iar dumneata, mucenicul, nu minti oamenii sa nu isi vaccineze copiii! Esti un magar si vei raspunde pentru sanatatea acelor copii care vor muri din cauza prostiei parintilor lor si a ta. Vaccinarea a condus la disparitia epidemiilor. Mai bine sa sufere de tuberculoza un biet copil si sa moara decat sa il protejezi vaccinandu-l?
    Mamelor, informati-va, studiati si nu ascultati omul acesta fara intelect!

    • iti recomand,in ambele variante( Adrian sau Cristina),ca atunci cand te dedublezi sa tragi o fuga la clasele primare unde se invata ortografia si regulile de exprimare.pacat nu exista un vaccin impotriva prostiei. ti l-as recomanda cu caldura.

      • Haha, cred ca duamna Cristina asta e Cristina Tacaciu, care-mi lasa si mie pe blog mesaje cum ca as fi acefala si ca ea spera sa mor cat de curand (cu Cristela de manuta). Cred ca -pe langa inteligenta „sclipitoare”- acest personaj are si un caracter pe masura. Bleah!

  2. In prezent Noua Medicina Germanica a Dr. Hamer are o foarte mare raspandire in toata tara si tot mai multi oameni se trezesc din perceptia ca erau victimele bagajului genetic. Acum lumea afla ca numai noi prin atitudinea, perceptiile noastre si datorita emotiilor blocate dupa diferite traume din viata suntem singurii responsabili de starea precara a organismului. Deja exista mai mult de 100 de consultanti in toata tara si astfel, oamenii pot afla mult mai usor despre cauza reala a bolilor.
    Pentru mai multe informatii puteti sa ma contactati la adresa iustinl@yahoo.com

    Dr. Iustin Lois
    Consultant pentru Noua Medicina Germanica

  3. Ce se intampla daca deja am apucat sa fac vaccinuri copiilor? Nu ii voi mai face rapelurile, dar mai pot face si altceva odata ce am produs raul? La cel mare am refuzat din schema obligatorie ROR-ul. La cel mic i-am facut vaccinurile pana la 6 luni.

    • Cum sa nu-ti vaccinezi copiii femeio? Ce fel de mama sunteti? Va incredeti intr-un minciunos ca mucenicul acesta? El va raspunde oare pentru viata si sanatatea copiilor dumneavoastra? Un om fara studii si intelect?
      Stiti probabil si de schema DTP (difterie, tetanos si poliomelita).. am avut o mica infectie la deget..si am fost intrebata evident daca am facut rapelul de DTP (se face o data la 5 ani)..si da. Facusem.
      Am o cunoscuta, care a cazut si si-a facut o mica rana la picior..din nefericire..a fost infectata de tetanos…si intr-o saptamana a murit. Se ducea vazand cu ochii, nu isi dadea seama ce are, doctorii nu au putut face nimic, infectia e crancena. Daca se vaccina..era mama si acum.
      Oare va veti ierta vreodata, daca dupa o simpla julitura la picior in timpul jocurilor copilul dvs va deceda? Alti copii vor trai si vor avea o viata…
      Dar de poliomelita cunoasteti? Ah…e teribila boala..
      Ii va spune multumesc mamei sale copilul care va ramane invalid, si I se va amputa o mana sau un picior, sau va ramane surd dupa o meningita? „De ce nu mi-a dat Dumnezeu o mama mai desteapta? De ce nu m-a protejat!?”
      nu cititi internetul si ascultati sarlatanii ci studiati din carti si manuale! Invatati! Protejati-va copilul si coboriti-va in realitate si stiinta! Nu sunteti deloc informata!

      • eu nu am fost vaccinata si slava Domnului nu am murit.ba dimpotriva sunt mai sanatoasa decat multi vaccinati.din pacate tu esti informat gresit sau esti vanzator de minciuni medicale. fiecare isi creste copilul cum crede si nu cum vreau unii sau altii.

      • Adrian alias Cristina suferi de personalitate multipla? te contrazici cu tine insuti? las-o jos ca macane. acolo la Strasbourg v-au spalat aia creierul????

  4. Ma bucur ca ati postat acest material , in acest fel poate fi urmarit si sper ca multi dintre cei care vor viziona materialul au sa inceapa macar sa se intrebe daca e adevarat sau nu ceea ce aud si in acest fel va incepe cautarea adevarului de care au nevoie . Intradevar multi ani m-am comportat ca un milusel care asculta de pastorul ei , dar gata m-am trezit nu mai vreau sa fiu o oita , acum stiu ca nu am nevoie de pastor si de nimeni care sa-mi spuna ce este bine pentru mine .

  5. Da, este minunata vestea ca totul este coordonat pentru ca noi, oamenii de rand sa fim controlati, imbolnaviti sau chiar ucisi functie de interesele unora. Mai presus de acest mesaj trensmis de Ghi, este ceea ce a descoperit si sistematizat dr. Hamer, prin noua medicina germanica, aratand si demonstrand ca 98 % din boli sunt autoinduse sau psihosomatice, sau altfel spus, cum corpul nostru ni le creeaza pentru a putea supravietui socurilor emotionale. Si atunci, de ce as avea eu nevoie de un vaccin? cand corpul meu celulele mele sunt atat de inteligente, si au atat de multa informatie, a celor 4 mld. de ani de evolutie? Hmm…

    • @ Raluca
      ai nevoie de vaccin numai daca vrei sa faci jocul companiilor farmaceutice si pe al celor care vor ca majoritatea oamenilor sa dispara. sau daca vrei sa dovedesti ca esti un bun cetatean. dar cred ca nu vrei nimic din toate astea asa ca nu te vaccina.

Lasă un răspuns

