11 thoughts on “Chavez: SUA se joaca de-a Dumnezeu testand arme care au provocat cutremurul din Haiti(video)

  1. pacalicilor voi ati fost in venezuela sa vedeti ce face claunul ceavez cu banii luati pe titei?
    stiti unde exporta venezuela titeiul?

  2. Filmul contine multe mesaje subliminale, pe care cel care vizioneaza filmul nu le percepe constient ca sa se poata opune lor. Ele patrund direct in subconstient, sau altfel spus sunt acceptate fara putinta de a te opune. Aceste mesaje pur si simplu te schimba. Iti schimba comportamentul si modul de gandire, chiar daca pana atunci mergeai la biserica sau te spovedeai si te impartaseai.

    Pr. Vasile

  3. Fratilor, eu nu am vazut filmul avatar si nici nu ma atrage sa-l vad. Dar am o colega care merge la biserica, se spovedeste, se impartaseste, se roaga, tine post, deci incearca sa fie un bun crestin. Dar mi-a spus ca a fost foarte incantata de film si este dezamagita de faptul ca nu vom avea sansa unei lumi precum cea din avatar. Am incercat sa-i spun ca este o amagire si o prefigurare a ceea ce se doreste, inscaunarea antihristului si mi-a spus ca nu inteleg nimic, ca sunt limitat in gandire. Si uite asa se incearca amagirea „celor alesi”, daca pot spune ”alesi”.

  4. Daca ati vazut filmul „Avatar”, stiti ca, la un moment dat, personajul principal (infanterist marin) este intrebat pe unde a luptat ultima oara, iar acesta spune ca in Venezuela … fictiune, ce sa zic!

  5. Probabil ca Hugo Chavez este unicul obstacol ramas in calea Unificarii Americii… sa speram ca va rezista cat mai mult la conducerea Venezuelei

    • te inseli , blackjack . Chavez este si el o papusica dar i s-a dat o sfoara mai lunga pentru a-i creea impresia de independenta . Crezi ca o tara cu atatea resurse cum este Venezuela ar fi fost lasata in afara ariei de interes a elitelor ?

    • si eu cred ca H Chavez este o papusica sau daca nu e, face ce vor ei fara sa-si dea seama. asa ca momentan e lasat in pace. asemanatoare mi se pare si situatie din Iran

Lasă un răspuns

