Iertare Saccsiv si cei de la Razboi intru Cuvant

Am dorit sa fac public acest lucru pentru ca nu imi este rusine sa-mi cer iertare atunci cand gresesc. L-am acuzat pe saccsiv, pe site-ul sau, ca ar face un joc dublu. Motivul pentru care am facut acest lucru a fost vederea unui comentariu din partea cuiva care-l lauda ca nu-i critica pe evrei si ca nu scrie despre ei. Faptul ca el n-a raspuns in nici un fel la acel comentariu m-a facut sa cred ca ar putea face un joc dublu. Intre timp, m-am mai gandit si mi-am revizuit atitudinea. De aceea, doresc sa-mi cer iertare, in mod public, de la el. La fel si de la cei de la Razboi intru Cuvant, pe care i-am acuzat ca sunt pe-o mana cu saccsiv.

Drept pentru care SINCER VA CER IERTARE.

Am observat cum, incet-incet, pe toate site-urile ortodoxe se infiltreaza tot mai multi asa-zisi crestini, care sub masca bunavointei si a iubirii aproapelui, incerca sa submineze ortodoxia si sa semene indoiala intre cei care citesc si cei care scriu. Suntem acuzati ca nefiind crestini pentru ca aratam mizeria acestei lumi politice in care traim, pentru ca demascam fariseismul conducatorilor politici si religiosi. Am inteles ca de acum incolo ne va fi tot mai greu, atat din pricina legilor Internetului care se pregatesc cat si datorita ” zvonerilor” si ” raspandacilor ” care se infiltreaza pe site-uri. Am inteles cat este de usor sa acuzi pe cineva, atunci cand am vazut pe un site catolic ca cineva m-a facut securist si ii recomanda administratorului sa ma bage la spam. Nu m-a deranjat acest lucru ci faptul ca cineva ar putea sa creada acest lucru fara ca eu sa am posibilitatea sa ma disculp. La fel trebuie sa fi simtit si sacciv cand eu am afirmat despre el ceea ce am afirmat. Inca o data imi cer iertare si imi retrag cuvintele.

In putinul timp pe Internet care ne-a mai ramas, trebuie sa cautam sa fim mai uniti ca niciodata, pentru ca noi suntem mai putini decat mi-am inchipuit, iar cei care propovaduiesc falsele religii si politici, sunt din ce in ce mai multi si mai puternici.  Dumnezeu sa ne ajute!

40 thoughts on “Iertare Saccsiv si cei de la Razboi intru Cuvant

  1. @fane. Dumnezeu nu poate fi infirmat. Nici adevarul nu poate fi infirmat, de aia trebuie sa-l cauti pana cand nu-l mai poti infirma. Delirul meu nu e diferit de delirul oricarui alt om. Oricarui om ii ceri „crede si nu cerceta” ii impui sclavia, sclavii cred si nu cerceteaza, iar eu imi aduc amite ca Dumnezeu ne-a lasat liberi si chiar ne-a sfatuit sa cautam adevarul ca el ne va elibera (parca asa spune biblia nu!?) sau ce e in biblie e important doar in anumite momente doar cand convine.
    E foarte trist cand intri intr-o polemica si argumentele tale se bazeaza pe „Si ca sa fie si mai complet ghiveciul ai si un blog , nu stiu ce bloguiesti pe el si nici nu ma intereseaza . „. E o carenta mare in gandirea critica.
    @mucenicul …cine FINANTEAZA .. institutul de cercetare a Creatiei?
    Si cu asta am incheiat post-urile aici. Mii de scuze pentru „agitatia” provocata.

    • @ CatalinDorianIonescu
      este un institut crestin. dar nu pentru asta ti-am dat site-ul cipentru ca acolo era o intreaga bibliografie. pe minenu mai deranjat. ma bucur cand oamenii schimba idei si convingeri. fiecare are de castigat de pe urma discutiilor. libertatea de a posta iti apartine.

    • Nu inteleg ce tot ai cu acest ” crede si nu cerceta ” , de ce il arunci in fata ca argument pentru necredinta . Ce ti se pare atat de grav sa CREZI fara sa te mai intereseze altceva . Astfel de credinta ne cere Hristos , noua celor aflati la 2000 de ani distanta de trecerea sa pe pamant . Din cei care l-au vazut , unii au crezut si tocmai de-aia El a spus ca cei ce nu-l vor vedea dar vor crede in El vor fi si mai fericiti . Atunci cand iubesti un om cu adevarat , nu te intereseaza nimic despre el , nici barfe , nici parerile prietenilor , ti se pare ca tot ce face acel om este ok , cu alter cuvinte , crezi in el . Daca asa ne raportam la un om iubit , dar la Hristos , cel ce s-a rastignit pentru ca eu sa vietuiesc , cum sa ma raportez ? Sa caut permanent dovezi ale veridicitatii evenimentelor din Scriptura ? Pai in cazul asta , nu mai vorbim de credinta ci de certitudine . Aminteste-ti ca s-a spus : ” cred , Doamne , ajuta necredintei mele ” . Daca cel care a marturisit ca credea s-a rugat pentru mai multa credinta pentru a atinge desavirsirea , cum vom indrazni noi sa cautam certitudinea ? Suntem noi cumva mai buni decat altii ca Dumnezeu sa ne dea dovezi suplimentare ? Ce dovada mai buna decat Fiul Sau cel iubit care s-a intrupat ? Dar tu nu poti crede asa ceva , pentru tine crestinismul este mitologie iar omul este doar o veriga din lantul evolutiei . I-a spune , spre ce crezi tu ca tinde evolutia omului , care va fi urmatorul stadiu ? Imi inchipui cata satisfactie ai avut atunci cand Corut a improscat cu noroi crestinismul . Crede-ma , sincer iti spun , ma rog pentru voi cei care nu credeti in Hristos , ma rog sa aveti parte de mila Sfanta pentru ca huliti si hula impotriva Duhului Sfant nu se iarta . Dar mari si minunate sunt caile Domnului si va gasi El rezolvarea . Slava este doar a Lui , in veci . Amin !

      Doamne ajuta !

Lasă un răspuns

