Vedetism pe banii contribuabilului: Teo, dupa ce a votat pentru demiterea lui Boc: Caderea Guvernului ar arunca Romania intr-un haos ingrozitor !

Acuzata de oportunism si ipocrizie, dar amenintata si cu excluderea din partid pentru gesturile sale, care au precedat votul de sustinere a motiunii de cenzura, prin care Guvernul Boc avea toate sansele sa fie daramat, deputatul PDL, Teo Trandafir sustine ca in acea zi a avut emotii si nu-si explica comportamentul sau. Mai mult, dovedind ca a invatat repede ce inseamna sa te porti ca un politician, Teo sustine ca o eventuala cadere a Guvernului “ar fi o prostie pentru că ar arunca România într-o criză şi într-un haos îngrozitor”. Declaratia fostei prezentatoare TV ar trebui insa privita cu rezerve deoarece imediat a facut si precizarea ca are febra 40 grade, iar peste 3 zile ar putea sa puna declaratiile pe seama acestei stari.

„Ziua votului a fost extraordinar de grea pentru că mi-a fost foarte rău. Până în ziua de azi nu ştiu ce mi s-a întâmplat…Eram speriată de faptul că puteam să leşin. Am reuşit să iau bilele, să le bag, am reuşit să urc treptele şi am facut gestul ăla blestemat. Am făcut pentru mine, nici pomeneală împotriva partidului meu”, a declarat Trandafir, într-o intervenţie telefonică pentru Realitatea TV.

 „Mă simţeam foarte rău atunci când am făcut acel gest din parlament în ziua votului. Am încercat să urc treptele, să pun bilele şi apoi să cobor. Când am văzut că pot să fac chestiile astea, am spus: «Oh, my God!» şi, când am coborât, am zis: «Yes, am reuşit, am reuşit, am putut!» Toată lumea m-a blamat”, a spus Teo Trandafir, pentru Ring, adăugând că are febră 40 de grade.

Ulterior, ea a intrat în direct şi a mărturisit că ar fi aflat de la alţii ce gesturi ar fi făcut în sala de plen şi că a rămas şocată. „Declaraţia mea este destul de clară, nu ştiu ce aş mai putea adăuga în afară de faptul că gestul nu a fost îndreptat împotriva partidului meu. Culmea e că m-am întors în sala de vot şi când am aflat ce gest am făcut, am rămas şocată pentru că mie nu-mi venea să cred”, a spus ea.

Întrebată dacă îşi doreşte să cadă Guvernul, ea a replicat: „Nu. Doresc doar să nu se taie pensiile. După părerea mea, căderea Guvernului ar fi o prostie pentru că ar arunca România într-o criză şi într-un haos îngrozitor”.

4 thoughts on “Vedetism pe banii contribuabilului: Teo, dupa ce a votat pentru demiterea lui Boc: Caderea Guvernului ar arunca Romania intr-un haos ingrozitor !

  1. Teo, care a facut din toti tiganii manelisti, mari vedete la postul de spalat creiere ProTv, se comporta asa cum stie ea mai bine ,ca o manelista ieftina ce e.

Lasă un răspuns

