Satanism in Mitropolia Bisericii Ortodoxe Ruse-Sanctificarea mainii care poarta blestemul

Traducere din limba rusa

În Eparhia Tver intre 29.05-18.06, a avut loc a 12-a Procesiunea Volga

 Prin tradiţie, fiecare astfel de procesiune se ocupă de un eveniment important la nivel national. În acest an, acest eveniment a fost aniversarea a 65-a a Victoriei. Procesiunea, inceputa de la izvoarele râului Volga si continuata de-a lungul albiei şi terenurilor pe unde trece aceasta, a avut loc in 16 orase si districte din regiune. Pe tot parcursul s-a purtat o racla- chivotul cu moaştele Sfântului Mucenic Gheorghe.

La Sf. Liturghie de la [biserica]Sf. Nicolae din Myra, unde a servit Arhiepiscopul de Tver şi Victor Kashin şi, în procesiunea care a vut loc la templul de la izvoarele Volgai, a fost comisă o vodoo-şenie de rang, la care au participat un număr mare de pelerini, distinşi invitaţi, membri ai publicului.

În această zi, cele mai multe municipalităţi din regiunea Tver si-au trimis delegaţii la festivalul din Volgoverkhovye . Au tinut discursuri Arhiepiscopul de Tver şi preşedintele Kashin, guvernatorul regiunii Tver, preşedintele Adunării Legislative şi alti funcţionari.

Pentru a înţelege magnitudinea acestui consens „în materie de cooperare între Biserica şi activităţile de stat, doar uitati-va la” programul complet „.

Părea că acest eveniment nu poate fi decat unul fericit, dar …!  Dar, în loc de bucurie spirituala inima s-a frant de o durere extrem de profunda.

În timpul procesiunii, poporul ortodox a sărutat „mâna dreaptă a lui Satan, inchinandu-se la ea ca la o relicvă mare – mâna dreaptă cu moaştele Sfântului Gheorghe, patronul sfant  al victorioasei armate ruse”.

Aceasta aproximativ demono-blasfemie şi satanismul au luat locul binecuvântarii directe a episcopului ce guverneaza dioceza şi preoţia.

Avand o senzaţie de murdărie spirituala, oamenii Ortodocsi din Tver au trimis o scrisoare, subliniind confuzie lor:

„Dragi fraţi şi surori!


Cerem ajutorul vostru şi consiliere caci ne aflam[traim] într-o jenă extrema şi ne temem că ceea ce s-a întâmplat la noi se poate repeta şi în alte oraşe din Rusia.

Noi, la fel ca toţi oamenii ortodocsi, il cinstim din toata inima noastra pe Sf. Gheorghe Invingatorul şi am visat la fericirea de a ne inchina relicvei lui.

Si ce oportunitate! În ajunul vizitei Patriarhului Chiril la Tver a ajuns la noi procesiunea Volga cu chivotul  sub forma mainii drepte ce da binecuvântarea , care trebuia să fie o parte din moastele sale.

Dar bucuria noastră a fost afectată. Dreapta, la o examinare mai atentă s-a dovedit a fi  o binecuvântare, dar profanata. Faptul că degetele de la mâna lui dreaptă, au fost puse dintr-un un motiv oarecare, vertical, [dovedeau] în mod clar au fost aranjate într-un bine-cunoscut simbol satanic – „capra”( coarnele satanei-n.m). Spre deosebire de binecuvântarea creştină, care leagă degetul mare şi indicele pe de o parte, la cea reprezentând racla cu relicve, au fost conectate degetul mare şi degetele din mijloc, indicele şi degetul mic – fiind pe verticală.

Fotografiile arată că chivotul mai repede poate fi privit ca un obiect de cult anti-creştin sau păgân, care are sub formă de coarne degetele: indexul şi degetul mic, simbolizand cultul „Caprei” – Lucifer.


Cei mai mulţi dintre noi, datorita binecuvântareii care insotea chivotul, nu s-au simţit bine, copiii au plâns.


Dacă suspiciunile noastre sunt corecte, atunci am fost ademeniti să ne închinam la un idol, Baphomet, şi procesiunea s-a transformat într-un act de profanare a ţării noastre şi a Credinţei Ortodoxe.

Iertati-ne, dacă v-am produs confuzie. Vă rugam, judecati şi dati-ne o evaluare biserieasca despre cele întâmplate.

Cetăţenii Ortodocsi din Tver.

Preotii ortodocsi cu asa-zisa mana a Sf. Gheorghe si cu un banner pe care se afla o stea inversata si numarul 65(pentru victorie)
Icoana Sf.Mare Mucenic Gheorhe-pictura de baza
Soborul de preoti din Tver

Comentariu: Nu cred ca cineva care crede in Dumnezeu Tatal, Fiul si Sfantul Duh se mai poate indoi ca traim vremurile de pe urma, dupa o astfel de procesiune”ortodoxa”. Doamne, pazeste-ne si apara-ne!

117 comentarii la „Satanism in Mitropolia Bisericii Ortodoxe Ruse-Sanctificarea mainii care poarta blestemul

  1. Parintele nu a zis inca de schisma dar ce spune acuma poate spre intr-acolo se merge. Si oricum deja, el a zis niste chestii care sunt hule evidente : ca preotii cu cipuri nu au har si taine valide, ca episcopii ce au cipuri ( sau le aproba ) nu mai pot fi pomeniti la liturghie sau sa se slujeasca cu ei. Astea sunt hule impotriva sf taine ortodoxe, si in fapt ele nu sunt altceva decat o schisma interna in sanul BOR, si daca sinodul va accepta actele cu cip si parintele va merge pana la capat precum sustine, atunci va ajunge probabil si la schisma. Nu e sigur, nu doresc la nimeni asa ceva, nu vreau sa judec pe nimeni si nici sa osandesc, insa vreau doar un singur lucru : sa previn ca exista primejdia asta, a schismei de biserica daca toate vor merge doar in rau. E raul cel mai mare posibil. Sper sa nu se ajunga la aceasta monstruozitate, insa de aia si trebuie sa prevenim asupra primejdiei ca sa avem timp sa ne gandim cu discernamant asupra a ceea ce s-ar putea intampla in cel mai rau caz. Deci nu vreau decat sa previn un mare rau, posibilitatea ca parintele sa faca schisma si oamenii negandindu-se din timp la ce inseamna acest mare rau sa se ia dupa el. Nu spune nimeni ca parintele va face schisma Doamne fereste ! Domnul sa ne pazeasca de un asa mare rau, de o asa de mare tragedie.
    Dar chiar si in momentul de fata ce spune parintele e deosebit de grav : preotii si episcopii ce sunt de acord cu actele cu cip nu mai au har si taine valide !!! Iti dai seama ce consecinte pot avea astfel de afirmatii ? In primul rand e hula impotriva harului din biserica ortodoxa, ca nu se poate ca unii preoti sa mai aiba har si altii sa nu mai aiba, atata timp cat nici un preot sau episcop nu a fost caterisit de nici un sinod ortodox. Doar parintele care e doar arhimandrit a ” caterisit ” el episcopi si preoti, ceea ce nici nu poate sa faca in nici o situatie. Caci a caterisi sau afurisi preoti si episcopi poate doar sinodul sau episcopul superior in grad. Deci ce spune parintele e in primul rand hula aspura harului pe care acesti preoti si episcopi il mai au inca nefiind inca caterisiti de nici un sinod. A doua mare greseala e ca nu se aduce decat tulburare si hule impotriva bisericii ortodoxe, iar consecinta a acestor afirmatii este o schisma interna in sanul BOR care poate duce la una definitiva adica la despartirea de biserica.

  2. http://www.razbointrucuvant.ro/2010/04/21/cuviosul-serafim-rose-despre-semnul-racirii-inimii-cum-ajuta-galceava-teoretica-a-calendarului-la-denaturarea-credintei/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2010/04/08/o-astfel-de-%e2%80%9ecorectitudine%e2%80%9d-va-produce-mereu-numai-schisme-si-in-cele-din-urma-ajuta-numai-miscarea-ecumenica/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/07/23/cuv-seraphim-rose-si-lectia-esentiala-a-discernamantului-pur-si-simplu-actual-ii/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/04/13/ips-averchie-tausev-trei-niveluri-ale-apostaziei/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/07/22/cuv-seraphim-rose-cerule-ce-se-intampla-cu-oamenii-pur-si-simplu-actual-i/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/09/05/cuviosul-seraphim-rose-in-jungla-zelotismului-sau-despre-ortodoxia-fariseica-si-flagelul-supercorectitudinii/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/07/09/ravna-fara-socotinta-sau-boala-supercorectitudinii/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/03/24/cuviosul-serafim-rose-despre-ispitele-nou-convertitilor-sau-cum-se-poate-pierde-harul-la-cei-ravnitori/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/03/19/ravna-aveti-entuziasm-aveti-dar-in-afara-de-asta-mai-aveti-ceva/

    http://www.razbointrucuvant.ro/?s=ravna+exagerata

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/04/13/un-om-in-fata-apostaziei-contemporane-arhiepiscopul-averchie/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/04/30/ips-averchie-mentorul-cuviosului-seraphim-rose-despre-marea-apostazie/

    http://ro.altermedia.info/religietraditii/arhiepiscopul-averchie-i-insemntatea-sa-pentru-biserica-ortodox_2998.html

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/04/17/salvarea-ortodocsilor-de-astazi-i/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/12/10/salvarea-ortodocsilor-de-astazi-2/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/04/18/salvarea-ortodocsilor-de-astazi-iii/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/02/20/sa-ne-temem-de-fatarnicie/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/01/14/despre-pocainta-fatarnicie-si-indreptatirile-legaliste/

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/09/04/despre-sectarismul-ortodox-si-inselarea-dreptilor-hipercriticisti-pur-si-simplu-actual-iii/

    Il gasiti in aceste linkuri intr-o anumita categorie descris si pe par iustin ? oare in categoria ” supercorectilor ” si hipercriticistilor care nu au adus absolut nici o dovada pana acuma ca actul cu cip inseamna lepadare de Hristos oricat de mult s-au chinuit, insa deja cu de la sine putere s-au apucat sa dea cu anateme in stanga si in dreapta in interiorul bisericii asupra preotilor si episcopilor care au acte cu cip ? eiscopi si preoti care de altfel au taine valide si har preotesc ca si toti preotii din biserica ortodoxa. raspunsul este evident : par iustin este in categoria hipercriticistilor care se considera pe ei insisi un fel de papi ai bisericii ortodoxe, incat ei au putere sa dea cu anateme in jur fara sa spuna motivul mai inainte de a face asta nici la episcopi.
    normal era ca par iustin sa fi adus mai intai dovada de necontestat ca actul cu cip este lepadare de Hristos, sa demonstreze ca acei sfinti care au spus ca actul cu cip nu e lepadare au gresit si sa arate unde au gresit ( de ex par paisie aghioritul a afirmat ca actul nu e lepadare ) , apoi sa comnunice intregii biserici ortodoxe acest ” adevar ” ( am pus in ghilimele pentru ca nimeni nu a putut demonstra asta ) demonstrabil si sa astepte si alte pareri ca totusi si el se putea insela pe undeva ( deci sa supuna problema discutiei si nu sa ia el hotarari asa in biserica de parca el ar fi un fel de papa si toti trebuie sa asculte de el asa orbeste chiar si daca e gresit ) , apoi in caz ca nu putea nimeni sa demonteze demonstratia lui sa comunice episcopului si sinodului ca actul cu cip este lepadare si nu doar o cadere si sa ceara de la sinod sa interzica credinciosilor sa primeasca aceste acte pe motivul intemeiat al lepadarii, si abia apoi dupa ce sinodul va fi luat decizia ca toti cei ce primesc astfel de acte sa fie afurisiti de biserica sau sa fie depusi din treapta daca sunt preoti sau episcopi, sa faca si el ascultare de sinod cu smerenie si sa afuriseasca pe cei ce vor primi acte cu cip ( adica sa nu ii primeasca la spovedanie ) si sa nu mai pomeneasca episcopii ce vor primi aceste acte.
    chiar am si o intrebare pentru fratii hipercriticisti : in cazul in care par iustin va face singur schisma de biserica ortodoxa, si il vor urma cativa preoti si cateva manastiri, fara nici un episcop va avea indrazneala sa sustina ca viitoarea lui secta va constitui biserica ortodoxa ??? sau nu cumva va avea tupeul sa hirotoneasca el, un arhimandrit, episcopi in secta lui ? si ce vor face atunci cand intreaga ortodoxie in va da anatema pentru neascultare ca si pe stilisti ? ce vor face in cazul asta chiar si daca ii vor urma si episcopi din BOR ? caci in afara bisericii ortodoxe nu mai exista har si mantuire si nici taine valide si nici hirotonie valida ?
    aceste intrebari ar trebui sa si le puna mai intai fratii hipercriticisti adepti ai par iustin si abia apoi sa arunce ei cu anateme asupra celor cu acte cu cip.
    acest articol l-am postat si pe apologeticum, desigur intr-o forma mult mult mai blanda, ca eram tare curios 🙂 daca mi-l va publica sau mi-l va sterge. desigur ei insisi vor demonstra ce au in suflet daca il vor sterge.

    in concluzie :

    1. par iustin raspandeste un duh de deznadejde in biserica si de tulburare si de hulire a harului preotiei si a sfintelor taine ortodoxe valide. un duh de judecare si banuiala de rau si cearta fara nici un temei.

    – “Iar de invata cineva alta invatatura si nu se tine de cuvintele cele sanatoase ale Domnului nostru Iisus Hristos si de invatatura cea dupa dreapta credinta, acela e un ingamfat, care nu stie nimic, suferind de boala discutiilor si a certurilor de cuvinte, din care pornesc: cearta, pizma, defaimari, banuieli viclene, galcevile necurmate ale oamenilor stricati la minte si lipsiti de adevar…” (I Timotei, 6; 3,4);

    nu raspandeste un duh de bucurie si mantuire ci un duh de ucidere sufleteasca si de tulburare cronica in familiile ortodocsilor ; caci sa zicem ca sotul spune ” eu cred in par iustin ” iar sotia spune ” eu cred in bis ortodoxa ” , si uite vrajba demonica intre ei. pe ce motiv ? te miri ce : din pricina unor acte.
    2. par merge spre schisma care e deosebit de grava ca inseamna pierdere a mantuirii
    3. el sminteste pe cei care pana acuma ar fi inclinat sa ii dea dreptate in problema cipurilor ca in spatele lor se afla antihristul. par iustin prin caderea lui le da acestora de gandit si ei vor spune : uite unde a ajuns cel care spunea despre cipuri ! si astfel lumea ajunge sa creada ca chestia cu cipurile e un basm de tip sectar. si astfel par iustin in loc sa aduca oamenii la cunostinta a ceea ce se afla in spatele lor mai tare ii face sa devina suspiciosi si sa nu mai creada nimic din povestea cu cipurile si sa zica ca asta e doar o poveste de tip sectar din aia cu sfarsitu lumii care a ” venit ” din 1500 si pana acuma de 5-6 ori si de fapt n-a mai venit. deci clar el nu face nimic bun, din contra, in loc sa aducaoamenii la cunostinta ii indeparteaza mai tare. e o lucrare vadit antihristica dar nu isi da seama. cu alte cuvinte prin par lucreaza vadit antihristul ca si prin ecumenisti si stilisti.

    • Emanuel, mai usurel cu aruncatul de pietrii in Parintele Justin Parvu. Nu stiu unde ai vazut tu indemnuri la schisma si altele asemenea.

      Iara faptul ca te repezi cu acuzatii grave la adresa unei persoane in acest moment cand lucrurile nu sunt deloc limpezi ma face sa mi pun intrebari in ceea ce priveste buna ta credinta.

      Aici nu parintele e marea problema ci cei care ii interpreteaza spusele in fel si chip.

  3. Mucenico,

    Permite-mi, rogu-te, o binevoitoare observaţie: de multe ori recursul tău la Biblie, ca autoritate supremă/exclusivă ( oarecum în dauna celuilalt mod în care se cuprinde/exprimă revelaţia dumnezeiască şi anume Sf. Predanie), comportă o notă uşor protestantă/neoprotestantă, trimiţînd cu de-a sila la principiul luteran, extrem de restrictiv, SOLA SCRIPTURA.
    „Pentru mine Biblia este cartea de capatai si pe urma altele” e o propoziţie perfect încadrabilă stereotipurilor polemice neo/protestante. O prea mare apăsare pe autoritatea Sfintei Scripturi pune întrucîtva Sf. Tradiţie într-o nedreaptă/incorectă/nelalocul ei postură secundă. Dar însăşi Biblia nu e altceva decît o parte a Tradiţiei. Care Tradiţie e laconic dar magistral definită de către Vladimir Lossky ca „viaţa Bisericii în Duhul Sfînt” . Cele două, departe de a se exclude sau de a se subordona una celeilalte, sunt interdependente şi complementare. Una nu poate fără cealaltă. Aşadar, hiba-i, dacă-i vreo hibă, la tonul uşor strident pentru urechea dedată cu nuanţele dogmatice, cu accentele, cu diezii teologiei. E doar o treabă de exprimare dar nelipsită de importanţă. Să nu uităm că pentru un mic i (iota) s-a convocat un mare sinod.
    Nu vreau să supăr, iertare.

  4. Mucenicule, tu stii ca eu nu sunt ortodox, dar citesc cu placere de ceva timp blogul tau. Sunt foarte multi si printre „pocaiti” care se tem de microcip.
    Parerea mea personala este ca el are legatura doar cu cuvintele: ‘Si a facut ca TOTI…’, „…si NIMENI sa nu poata cumpara sau vinde”.
    Se vede clar ca asa cum a spus si rufin liban, va exista un sistem de monitorizare global de la care nu se va putea sustrage nimeni. Ca doar nu scrie ca unii vor mai putea sa vanda sau sa cumpere.
    Sa nu lasam sa n-i se distraga atentia, caci problema reala v-a fi conditia impusa pt. a putea cumpara sau vinde.

    • @ marius512
      chipul din toate documentele face parte din acel sistem de monitorizare. in momentul in care nu mai doresti sa fii monitorizat trebuie sa te descotorosesti de toate aceste documente, de telefonul mobil, de calculator, de orice in care se poate incorpora un cip.( masinile de ras, etc), deci implicit nu vei mai putea cumpara sau vinde pentru ca nu vor mai exista bani lichizi pe piata ci doar tranzactii electronice. cipul implantat pe mana sau frunte este cel prin care se va accepta antihristul si NWO, si implicit lepadarea de Iisus, si care va inlocui toate celelalte documente purtatoare de cip. de aceea Biblia spune ca nu vei putea cumpara sau vinde, dar acest lucru se va intampla cand banii lichizi vor disparea din circulatie.

  5. Harul nu e cunoasterea despre masonerie si antihrist ci CUNOASTEREA DESPRE HRISTOS, DESPRE DUMNEZEU. Iisus a zis : aceasta este viata vesnica sa te cunoasca pe Tine SIngurul Adevaratul Dumnezeu si pe Iisus Hristos pe Care L-ai trimis. Deci harul e o cunoastere deplina a lui Dumnezeu si nu e cunoasterea despre antihrist si apocalipsa si masoni, cum crede mai ales saccsiv cu obsesia lui despre ” atotputernicul ” SISTEM , apologeticum si pustnicul digital; chiar si razboi are cam prea multe informatii de parca e un fel de ziar de multe ori. A zis cineva ca acestia cred gresit ca informarea poate inlocui formarea duhovniceasca si asa si e. Formarea duhovniceasca e esentiala iar informarea de fapt e si nociva pentru suflet si rugaciune. Ortodoxia are un caracter isihast, si nu unul informativ. Ortodoxia e Hristos, si unirea cu El prin rugaciune si toate celelalte virtuti, si nu doar informatie despre cipuri si masoni si SISTEME ” atotputernice „.
    Dar daca vom reduce ortodoxia doar la cipuri si masoni, pe care sa le consideram ” diavolul „, normal ca ajungem logic la aberatia ca cine primeste cipul in acte chiar se leapada de Hristos. Insa cipul nu e diavolul cum zicea si par Rafael Noica, pentru ca diavolul e o persoana ce te ataca cu mult mai multe ispite decat acest cip din acte. A lupta cu diavolul inseamna a lupta cu toate patimile nu doar cu cipuri. De aia cine primeste cip in acte savarseste doar un pacat, si inca un pacat destul de mic. Nu poate fi incadrat nici in categoria erezie sau pacat impotriva Duhului sfant, nu poate fi considerat nici pacat de moarte, deci primirea cipului in acte e doar un pacat mic, nu de moarte. Deci clar : credinciosii se pot impartasi si spovedi chiar daca au cipuri in acte. Mai grave decat cipurile sunt unele afirmatii ale ecumenistilor care chiar sunt in categoria pacatelor de moarte. Si uite ca noi toti pomenim pe toti ecumenistii indiferent de ce afirmatii eretice au facut, care sunt pacate de moarte, si slujim cu ei, si ei se spovedesc in biserica ortodoxa. Si daca pentru niste pacate de moarte nu te poti desparti de ierarhi, si chiar nu este bine, atunci cu atat mai mult pentru niste biete cipuri in acte nu poti sa te desparti de preoti si credinciosi. Cipurile in acte constituie cadere, pacat, dar nu sunt lepadare. Sunt multi credinciosi in biserica care au pacate de moarte, unele chiar foarte mari, si totusi se spovedesc de cel putin 4 ori pe an, chiar daca sunt opriti de la impartasanie pentru cativa ani. Mai mult : duhovnicul care impartaseste un credincios ce are niste pacate de moarte foarte mari si de care nu vrea sa se pocaiasca, isi pierde sufletul, deci merge in iad impreuna cu pacatosul. Insa nu se poate nicidecum spune ca acel duhovnic si-a pierdut harul preotiei pentru ca nu are o duhovnicie corecta. Si daca nu poti afirma ca un astfel de duhovnic nu mai are harul preotiei, cu atat mai mult nu poti afirma ca un preot ce spovedeste si impartaseste un credincios cu acte cu cip, care nu e nici macar pacat de moarte, deci nu poti afirma ca nu mai are harul preotiei. Deci a opri de la spovedanie si impartasanie pentru niste cipuri asta chiar e mare greseala. Manastirea petru voda nu e singura cazuta in astfel de greseala. Am auzit ca si la man Bistrita si la Ciolpani nu se primesc pomelnice de la credinciosii cu acte cu cip. Mare greseala, greseala care de fapt e o erezie adica pacat de moarte. Aceste erezii ale par Iustin si ale acestor manastiri sunt deocamdata pacate de moarte si ei nu au iesit in afara bisericii ortodoxe. Ai scoate in afara bisericii ortodoxe e doar treaba Ips Teofan daca el va considera necesar. Deci deocamdata nici preotii cu acte cu cip si nici parintele Iustin si manastirile acestea neascultatoare nu au cazut din har, mai au harul preotiei. Insa ascultare de ele nu putem face pentru ca propovaduiesc schisma. Nadajduiesc ca par Iustin isi va recunoaste cat de curand greseala. El care zicea acuma cateva saptamani sa nu urmam pe Danion care s-a despartit de bor din motivul cipurilor, acuma il urmeaza pe Danion ? Unde e consecventa par Iustin in marturisirea ortodoxiei ? Poate par Iustin a fost ” lucrat ” cat a fost in spital prin fel de fel de substante ??? Nu stiu. dar el acuma un an zicea clar ca nu putem sa ne despartim de biserica decat atunci cand vom vedea ierarhia impartasindu-se in comun cu ereticii papistasi sau sectari. Si atunci a mai zis ceva : cand il vom vedea pe el, par Iustin, ca vre-odata va afirma altceva sa intelegem ca nu mai este el. Eu as zice mai degraba ca e doar prost informat si ca exagereaza importanta cipurilor in loc sa vorbeasca de Hristos si rugaciune, cum si-a dat seama si el in spital. Sa ne rugam ca Domnul sa il lumineze si sa il intoarca la adevar. Sa ne rugam ca Domnul sa ii insufle nadejdea mantuirii in sufletul lui incercat prin cunoasterea adevarului.

    • DAcă unii primesc pecetea 666 tu mergi pe drum cu ei ? DAcă unii merg spre prăpastie tu mergi cu acestia ? Dacă unii inoată in mocirlă si se simt bine ca si porcii ai merge si tu acolo ? CEI care primesc 666 ce mai SUNT ? Mai poti sta lângă astfel de oameni ? Dacă ei părăsesc pe Dumnezeu primind pecetea 666 mai poti spune că sunt slujitorii Bisericii lui Hristos pe pământ ?

      • @ ide4nty
        tu esti nevorbit acasa? nu te mai poti opri? ti-am spus sa mergi pe ce drum vrei tu. nu ti-a cerut, cel putin aici pe site-ul asta, nimeni nimic. am impresia ca ai o problema. tu pe cine incerci sa convingi? pe noi sau pe tine? linisteste-te si fa cum crezi.Dumnezeu sa-ti ajute!

  6. Mucenico,
    Apologeticum DOAR a expus fiţuica cu pricina, aceasta nefiind altceva decît un rezumat al afirmaţiilor părintelui Iustin din interviul care, de altfel, a fost postat ca justificare. Deşi par scandaloase, aceste afirmaţii urmează riguros un fir logic care pleacă de la ideea că primirea actelor biometrice reprezintă o formă de lepădare de Hristos, sau chiar lepădare de Hristos.

    • @ rufin liban
      n-am nimic impotriva lui apologeticum sau a altcuiva. discutam despre niste lucruri. pentru mine Biblia este cartea de capatai si pe urma altele. cred ca daca s-ar fi referit si la actele cu cip Dumnezeu nu ne-ar fi spus asa de specific ” pe frunte sau pe mana” ci ar fi spus sa nu acceptam nimic ce contine numarul fiarei. ramane la latitudinea fiecaruia sa faca cum crede de cuviinta. fiecare va fi judecat dupa ceea ce a spus, a facut sau gandit( cu vorba, cu fapta si cu gandul). Dumnezeu sa se milostiveasca de noi toti!

  7. Mucenico, tare ma tem ca se incearca din toate puterile inselarea si discreditarea Parintelui Justin Parvu.

    Acolo unde n-au reusit cu otrava picurata in bucate se pare ca reusesc cu otrava picurata in inimi.

      • @Mucenita: da, l-am remarcat – citisem la amiaza reactia respectiva pe cidadededeus.

      • @ ide4nty
        nu discreditez pe nimeni si nu cred ca s-a pus in discutie Hristos. il apreciez pe parintele Iustin dar el nu este Hristos, ci un muritor ca noi toti. faptul ca nu sunt de acord cu dansul nu inseamna ca nu-l apreciez. Dumnezeu mi-a dat cap si minte ca sa-l folosesc nu ca sa nu-mi ploua in gat. cine nu e in stare sa judece singur sau nu are incredere in propria-i judecata n-are decat sa urmeze si sa creada pe cine vrea. nu cred orbeste in nici un muritor. si te rog nu-L mai amesteca pe Iisus in hotararile unora sau altora, timpul ne va arata cine a gresit si cine nu, iar la Judecata fiecare va raspunde pentru faptele si hotararile sale. Eu n-am cerut nimanui sa zica sau sa faca ca mine. fiecare trebuie sa hotarasca pentru el si sa-si asume raspunderea pentru asta. sa zicem ca parintele greseste iar tu il urmezi orbeste. la Judecata ce vei face? vei arunca vina asupra parintelui? sau iti vei asuma greseala ca fiindu-ti proprie, pentru ca asa este corect. nici parintele n-a impus nimanui sa faca sau sa zica ca si dansul. fiecare este raspunzator pentru el.

  8. Diaconul X:
    -Părinte, eu trăiesc în America, şi soţia mea a primit paşapoartele ăstea noi…
    Pr. Iustin:
    -Ar trebui s-o laşi…
    Diaconul X:
    -Avem şi-o fetiţă…

    • @ rufin liban
      asta chiar nu e un sfat ortodox venit din partea cuiva care a sustinut din rasputeri ca familia trebuie pastrata. i-am spus si lui Alin, mie nu mi s-a parut in apele lui parintele la acest interviu. dar sa nu-l judecam pentru ca nu suntem noi cei mai in masura pentru asta. Dumnezeu stie gandul si sufletul fiecaruia dintre noi.

      • Cine iubeste mai mult lumea, familia, barbat, femeie copil etccc mai mult decât Dumnezeu nu va intra in impărătia Cerurilor…Acum se alege grâul de neghină si pleavă etcc…E dureros acum….Pentru Salvarea Sufletelor noastre trebuie să renuntăm la tot ce este lumea aceasta….Dacă cineva alege altă cale să facă ce vrea….dar eu care vreu mântuirea nu merg cu acel cineva…

  9. vad ca sunt multi adepti ai teoriei conspiratiei acum, oricum mucenico am o intrebare, daca imi aduc eu bine aminte am citit pe un site ortodox ca nu trebuie sa acceptam pasaportul biometric cu cip ca prin cip putem fi controlati inclusiv vointa; pai ce sa spun, asta cand va fi pus sub piele, sunt de acord ca semnul fiarei ar putea fi cipul, dar cum am putea fi controlati noi din pasaport? asta nu pot sa inteleg

    • @ chisinauian
      nu sunt de acord ca prin cipul din pasaport sau orice alt document poate fi controlata vointa. prin cel implantat in corp da. eu nu sunt de acord cu cipul din documente pentru ca incalca intimitatea persoanei prin faptul ca poti fi localizat in orice moment atata timp cat ai asupra ta un astfel de document. vezi tu, site-urile ortodoxe sunt multe si la fel si parerile. nu pot sa judec ce scrie altul pe site-ul sau pana n-am citit. pot sa spun ca m-am documentat cat de cat despre cipuri dar nu sunt o autoritate in materie. privind din punct de vedere crestin si ortodox, eu personal nu consider documentele ca fiind un pact cu diavolul ci un pact cu sclavia sub care se incearca punerea noastra. altfel Iisus ne-ar fi spus sa avem grija sa nu acceptam acte ce contin pecetea diavolului. asa cum i-am raspuns lui Emanuel, Apocalipsa specifica de doua ori modul de pecetluire. sa ma ierte parintele Iustin ca nu sunt de acord cu spusele sfintiei sale. am tot respectul pentru dansul dar eu intai dau crezare Bibliei si cuvintelor Mantuitorului si pe urma sfintilor, fie ei decedati sau in viata. nu vreau sa induc in eroare pe nimeni, dar daca incepem sa schimbam regulile spovedaniei si le refuzam pacatosilor acest drept, inseamna ca nu facem voia Domnului. si atunci sa nu ne mai miram ca o gramada de ortodocsi se duc la alte culte sau ca ei vor iombratisa new-age-ul. acesta este rolul spovedaniei, eliberarea sufletului de pacate. daca ti se refuza si asta atunci ce sens are ” Zic vouă: Că aşa şi în cer va fi mai multă bucurie pentru un păcătos care se pocăieşte, decât pentru nouăzeci şi nouă de drepţi, care n-au nevoie de pocăinţă. Zic vouă, aşa se face bucurie îngerilor lui Dumnezeu pentru un păcătos care se pocăieşte.Luca 15-7;10 pocaieste= a ii parea cu adevarat rau si nu cultul evanghelic de tip protestant. ca sa ma intelegi bine, eu chiar nu am nici un act cu cip dar tot nu sunt de acord cu cele spuse. stiu ca multi ma vor ataca acum, dupa cele spuse, dar asta este. increderea si nadejdea mea este in Iisus si nu in oamenii de pe pamant, chiar daca unii pot fi considerati chiar sfinti. omul este supus greselii si de aceea Iisus ne-a avertizat ca si cei alesi pot fi inselati. Dumnezeu sa ne ajute si sa ne lumineze!

      • Avertisment…primirea pecetei 666 sub orice forma…de la acte, documente etc…coduri de bare, carduri bancare, cipuri etccc… acceptarea si insemnarea lângă numele si prenumele nostru a acestor elemente reprezintă lepădare de HRISTOS si acceptarea benevolă a noului Sistem LUCID 666…Discreditarea Părintelui IUSTIN este o nebunie din partea ta mucenico…CUV. Paisie Aghioritul a detaliat foarte clar despre semnul si lucrararea SATANEI 666….CIne a citit cărtile CUV PAISIE Aghioritul va întelege corect si adevărat pozitia crestinilor in fata lepădărilor de credintă de tot felul si despre capcanele intinse de SATANA pe tot Globul…..

      • @ ide4nty
        si am uitat sa-ti mai spun ceva: Parintele Paisie era „stilist” adica tinea vechiul calendar. cum se impaca asta cu convingerile voastre ca numai cei ce tin noul calendar merg cu Dumnezeu iar ceilalti si-au pierdut harul?

      • prietene identitar, ai auzit de CNP? il ai alaturat numelui tau de multa vreme. si pe buletin, si in scripte administrative si prin tot felul de calculatoare ale diverselor institutii.
        de telefon mobil ai auzit? e cutia aia mica vorbitoare de o cari dupa tine zi de zi.
        pana si internetul pe care il folosesti acum e tot o forma de a pune anumite elemente identitare langa numele tau.

        ba mai mult, faptul ca tu folosesti un pseudonim cu care iti inlocuiesti numele dat tie oare nu e lepadare?

        vai de noi, dam lectii la altii dar noi suntem cu ismana carpita in fund.

      • @ Alin
        pe vremea aceea nu era ortodox. el nu stie ca de fapt CNP-ul este unic si ca prin asta se verifica o persoana. lasa-l sa urmeze calea pe care o crede de cuviinta. sper insa ca-si va asuma intreaga responsabilitate pentru ceea ce spune si face si ca nu va cauta pe urma sa gaseasca tapi ispasitori. el uita exemplul talharului de pe cruce care a primit mantuirea in ultima clipa. si se pare ca toti cei care gandesc ca si el uita ca Dumnezeu este cel care judeca si acorda mantuirea nu muritorii, oricat de sfinti ar fi unii dintre ei.

      • CNP….Intelege-ti greu…numai numărul Diavolului 666 înglobat lângă CNP (sau un număr de cifre care au si pecetea 666) incepând de la codurile de bare si până la cipuri si care este acceptat lângă numele si prenumele nostru este lepădare de CREDINTĂ…Sper că am fost clar….

      • CREZI CĂ putem bate câmpii cu CALENDARE VECHI SI NOI ? DACĂ este aceeasi Credintă Ortodoxă…ce mai vrei ? Nu depinde mântuirea noastră cât de perfect este un Calendar….

      • @ ide4nty
        am citit pe toate site-urile pe care intri si tu problema calendarului si parerile. nu ma face acum sa stau sa caut ca sa-ti arat ce raspunsuri ai dat. eu n-am deschis niciodata discutia despre calendar chiar daca unii m-au provocat pe aceasta tema. ai site-ul tau scrie ce vrei acolo. omul trebuie sa invete cand trebuie sa se opreasca.

    • localizarea/urmarirea se poate face la fel de bine (si se face) cu ajutorul telefonului mobil.
      ba inca, se poate face si pe internet.

      de fapt, se pot face inca si mai multe. si se fac. intr-un fel telefoanele mobile sunt similare oricarui dispozitiv cu cip. la fel si Internetul.
      iaca insa ca le vad folosite din greu chiara de catre cei mai zeloti dintre noi…care se pare ca au ajuns „mai catolici decat papa”.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s