Cum se fabrica o sinucidere: Madalina Manole s-a filmat in oglinda si a lasat o scrisoare inainte sa se sinucida

Misterul mortii Madalinei Manole nu a fost elucidat inca, insa detalii noi, funizate de apropiatii cantaretei ies la suprafata zilnic. In incercarea de a se apara de acuzele pe care i le aduc parintii Madalinei, sotul ei, compozitorul Mircea Petru a prezentat intr-un interviu acordat postului PRO TV o scrisoare- testament pe care cantareata ar fi scris-o inainte sa-si ia viata. Mai mult chiar, Mircea Petru sustine ca a gasit o caseta in aparatul video, filmata chiar de Madalina in oglinda, in care artista isi ia adio de la cei dragi.

În „testamentul sentimental”, aşa cum a numit Mircea Petru scrisoarea, gasita in noptiera alaturi de carti de rugaciuni( sublinierea imi apartine), Mădălina spune că este conştientă de toată dragostea pe care i-o oferă familia şi rudele dar că simte că trebuie să-şi pună capăt zilelor.

„Sunt o neputincioasă, o nevrednică, o complexată, am un milion de defecte şi astea mă fac să gândesc că trebuie să mă opresc aici cu viaţa mea. Nimeni altcineva nu este vinovat de starea mea. Doar eu. Voi toţi mă iubiţi, şi mi-aţi arătat lucrul acesta tot timpul! ŞI TOTUŞI EU GÂNDESC CĂ TREBUIE SĂ MĂ OPRESC AICI CU VIAŢA! AŞA GÂNDESC EU, AŞA TREBUIE!!!”

O alta declaratie surprinzatoare a artistei se refera la fiul ei in varsta de un an, care, scrie Madalina, ar trebui sa ramana pentru o perioada la socri, nu la parintii ei.

Soţul artistei a declarat că a găsit o casetă video în timp ce căuta câteva imagini cu ei doi pentru a putea fi prezentate în emisiunea tv. „Nu ştiam de existenţa acestei casete. Am găsit-o în aparat. S-a filmat în oglindă luându-şi adio prin gesturi”, a declarat Petru Mircea.

Sotul Madalinei i-a acuzat din nou pe socrii ca incercau sa ii controleze viata artistei si spune ca acestia i-au cerut, dupa moarte artistei sa vanda casa, sa imparta banii cu ei si sa se mute intr-un apartament. De cealalta parte fratele Madalinei Manole spune ca Mircea Petru e diabolic si fals.

“Eu mă cutremur! Este un tip fals, l-am urmărit ieri în emisiune. Nu vreau sa mă înţelegeţi greşit, dar cred că el poate fi un personaj din filmele lui Hitchcock şi din cărţile Agathei Cristie. Pe lângă el, Frankeistein e mic copil”.

Incep sa cred ca Madalina nu s-a sinucis, ca nu merita oprobriul public si ca merita o inmormantare crestineasca. Scrisoarea-testament gasita de sotul Mircea Petru in sertar, alaturi de cartile de rugaciune, in mod cert a fost primul indiciu cautat de anchetatori printre lucrurile personale ale Madalinei. Chiar daca politistilor romani li se pot reprosa multe, in mod cert nu ar fi fost chiar atat de imbecili si chiori incat sa nu gaseasca aceasta scrisoare, daca ea ar fi fost acolo in momentul mortii Madalinei. Ce rost avea sa se filmeze in oglinda daca tot nu spunea nimic si daca tot lasase o scrisoare in care isi lua ramas bun. Existenta cartilor de rugaciune in sertarul Madalinei ma face sa nu pot sa cred ca n-a spus macar un ” Dumnezeu sa ma ierte! ” in scrisoarea lasata. Cu cat se straduieste Mircea Petru sa gaseasca mai multe dovezi ale sinuciderii, cu atat mai mult aceasta se va transforma in omucidere. Cine l-a sfatuit nu l-a sfatuit bine si devine penibil. Rugati-va pentru Madalina, pentru ca sufletul ei sa-si gaseasca linistea, chiar daca adevarul nu va iesi la suprafata niciodata in aceasta lume rea si corupta in care traim azi.

6 thoughts on “Cum se fabrica o sinucidere: Madalina Manole s-a filmat in oglinda si a lasat o scrisoare inainte sa se sinucida

  1. Odata si odata adevarul se va afla. Petru a zis „nu e ea de vina” si ca adevarul va iesi la iveala ca uleiul din apa. Deci el stie adevarul! Din cee ce spune reiese ca el si mama lui au ajutat-o pe Madalina sa-si duca la capat amenintarea cu sinuciderea.

    Ei sunt vinovati caci nu au facut nimic pentru a o impiedica si apoi pentru a o salva, au asteptat sa moara. Fapta lor ar fii „non asisenta a unei pesoane aflate in pericol”.

    E ciudat totusi pentru ca Madalina a mancat mult in noaptea aceea, un depresiv nu mananca mult. O persoana care mananca bine nu are chef sa se sinucida.

    Apoi, greu de crezut ca daca ar fii hotarat sa se sinucida nu s-ar fii dus sa-si ia adio de la copil. Atunci ar fii intrat in camera soacrei si ar fii trezit-o.

    Presa a transmis multe informatii, poate unele nu sunt adevarate. Si totusi, ce a scris IML este imposibil sa fie adevarat

    • Pentru mine e clar: scrisoarea, daca e reala, are aceeasi vechime cu filmarea, deci dateaza din luna mai. Altfel nu se explica faptul ca a fost gasita ascunsa in sertar.
      Dupa aceste doua mesaje au urmat doua tentative de suicid.
      Ramane intrebarea: acum, in iulie, cum si de ce a murit Madalina…? Si culmea, acum lasa mesaj pe telefon…. sa fim seriosi….

  2. Nici eu nu cred ca Madalina s-a sinucis. Cercetarile politiei (sau a celor care se ocupa de caz) mai continua ? Este legal sa se prezinte in mass-media astfel de „probe”, fara a fi stabilita autenticitatea lor?

Lasă un răspuns

