„Prietenul” nostru Google: Noul său instrument de transparenţă

Iată cum „prietenul” nostru Google ne ajută să fim cunoscuţi, in ciuda asigurărilor pe care ni le dă de fiecare dată că datele noastre personale nu vor fi folosite sau făcute cunoscute nimănui. Aceasta este traducerea raportului şi aici găsiţi originalul, precum şi harta cererilor.

Raportul privind transparenţa: Cereri ale Guvernului

Ca şi alte companii de tehnologie a comunicaţiilor, vom primi în mod regulat cereri de la agenţiile guvernamentale din întreaga lume pentru a elimina din conţinutul serviciilor noastre sau pentru a furniza informatii despre utilizatorii serviciilor şi produselor noastre. Această hartă arată numărul de cereri pe care le-am primit în ultimele şase luni, cu anumite limite.

Incă studiem cea mai bună modalitate de a colecta şi prezenta aceste informaţii.  Vom continua să îmbunătăţim acest instrument şi să ajustăm tipurile de date pe care le afişăm.

Fereşte-mă Doamne de „prieteni” că de duşmani mă feresc singur!

2 thoughts on “„Prietenul” nostru Google: Noul său instrument de transparenţă

  1. si siteul tau colecteaza date personale pe care ai putea sa le pui la dispozitia agentiilor. chiar acum cand am scris acest comentariu mi s-a inregistrat. IP-ul, in cookie istoricul navigarii mele pe net si multe alte lucruri 🙂

Lasă un răspuns

