In memoriam Parintelui Arsenie Boca

Dragi credinciosi ortodocsi

Daca ar mai fi trait, pe data de 29 septembrie 2010 Parintele Arsenie Boca ar fi implinit 100 de ani. Din nefericire pentru noi insa, el s-a stins din viata pe data de 15 octombrie 1989, la putin timp dupa ce implinise 79 de ani. Cei ce l-au cunoscut si iubit pe sfantul Parinte, precum si cei care n-au avut norocul sa-l intalneasca dar au citit despre el, sunt invitati sa participe la Manastirea Prislop, la parastas.

Personal, am o rugaminte catre dumneavoastra: atunci cand veti merge, lasati la o parte grijile marunte ce va macina zilnic sufletul si constiinta si inarmati-va cu pace si iubire. Fiti asemeni pruncilor si lasati-l pe parinte sa va vorbeasca de dincolo de moarte. In mod sigur veti primi imbarbatarile si linistea de care aveti atata nevoie. Va rog sa-i aprindeti, acolo la mormant, o lumanare din partea mea,cu dragoste. Eu o sa-i aprind una aici.

Dumnezeu sa va ajute si pacea sa fie cu voi!

P.S. Mesajul despre parastas l-am primit pe blog de la un cititor. Mai multe amanunte nu am nici eu.

Lasă un răspuns

