„Hristosii mincinosi” isi dau rand pe rand arama pe fata

Pana mai ieri, Ion Coja era un simbol al ultranationalismului, antisemitismului si crestinismului romanesc. Palitura de osanda a venit de la un clip youtube in care marele nationalist, crestin si anti-semit spune : ” democratia nu poate functiona fara sprijinul masoneriei”. Stupoare pentru cei care il omagiau si adulau. Cum poate un crestin sa sustina masoneria stiut fiind faptul aceasta a fost infierata de catre ortodocsi si catolici? Cum poate un aprig luptator impotriva evreilor care vor sa inrobeasca aceasta tara sa sustina masoneria cand se stie ca evreii care vor sa stapaneasca lumea sunt mari masoni? Cum poate un mare ultra-nationalist sa sustina masoneria cand se stie ca aceasta lupta pentru  globalizare si distrugerea identitatilor nationale? Cum poate un individ care a fost membru al partidului comunist sa fie un sustinator al Miscarii Legionare cand prin definitie aceasta miscare a fost violent anticomunista, antisemita si antimasonica. Cum? Prin demagogie si prin propagarea acesteia in mass-media prin intermediul ziarelor si mai ales al unor bloguri. Ion Coja, cazut in anonimat in perioada 1996-2009, a fost reactivat in anul de gratie 2009, anul alegerilor prezidentiale. Va veti intreba ce rost a avut reactivarea lui daca nici macar nu a reusit sa-si inscrie candidatura? Din punctul meu de vedere promovarea acestui personaj a tintit defaimarea si distrugerea mai multor crezuri si idealuri romanesti. Dar sa le luam pe rand, cu argumentarile de rigoare.

In primul si primul rand s-a dat o dubla palma ortodoxiei romanesti. De ce dubla? Prima pentru ca el s-a declarat un crestin fervent si a doua pentru ca a primit binecuvantarea pentru candidatura de la insusi parintele Iustin Parvu, stalpul ortodoxiei romanesti de azi. De fapt asta n-a mai fost palma ci de-a dreptul pumn. Palma a fost Dan Puric, un alt mare fariseu al zilelor noastre; dar sa zicem ca acesta fiind un ” mare actor si mim” a reusit sa induca in eroare vigilenta credinciosilor si pe a parintelui. In urma episodului Puric, credinciosii romani si chiar parintele Iustin, ar fi trebuit sa devina mai vigilenti si mai circumspecti in promovarea anumitor persoane. Se pare insa ca zicala” cine s-a ars cu ciorba sufla si-n iaurt dupa  aia” nu este valabila la romani si ca cea cu „Regele a murit! Traiasca Regele!” este mult mai potrivita. Pe romanul simplu poti sa-l intelegi. Dorinta sa de a gasi un” erou national” cu care sa se identifice e mare si de aceea este dispus sa accepte si sa imbratiseze sugestiile venite de pe site-urile crestine si nationaliste. Problema este alta insa. De ce se lasa parintele manipulat in acest fel? Chiar daca cei care ii recomanda anumite persoane sunt oameni de incredere ai sai, parintele ar trebui sa evite sa se bage in chestiuni de genul asta. Una este ceea ce spune parintele cu privire la cipuri si la vremurile de astazi si alta e sa recomanzi pe cineva ca fiind un bun crestin si un un om de incredere. Parintele stie mai bine decat oricare dintre noi ca diavolul cunoaste la perfectie religie si istorie si ca el se poate deghiza mai bine decat oricine altcineva. Parintele stie ca denumirea de „hristosi mincinosi” nu se refera numai la antihrist ci la toti cei care vor pregati terenul pentru acesta si totusi se lasa inselat? Unde sunt cei cu adevarat de buna-credinta si care tin la parinte? De ce nu sunt in stare sa-l protejeze de ceilalti si, cu smerenia si respectul cuvenit, sa-i sugereze sa evite astfel de situatii. Este cert ca parintele, datorita pozitiei sale fata de cipuri si de ceea ce se intampla in jurul nostru, si-a facut multi dusmani. Daca ar fi ucis sau dat la o parte fortat, parintele ar deveni un erou martir, ceea ce nu foloseste planurilor dusmanilor sai, asa ca s-a gasit solutia denigrarii acestuia si a distrugerii, pic cu pic, a increderii credinciosilor in spusele lui. Pai, daca parintele s-a inselat in asa hal cu privire la niste simpli oameni, ca Puric si Coja, de ce nu s-ar insela el si asupra celorlate lucruri? vor spune cei care inca nu stiu bine inca de ce parte a baricadei sa se pozitioneze. Multi m-au acuzat ca public articole „smintitoare” prin faptul ca ele vorbesc despre masonerie, sionism si prelati care ne dezonoreaza credinta si ca astfel le fac publicitate iar cei mai slabi de inger se vor indrepta spre ele. Niciodata insa n-am vazut vreo reactie asemanatoare a acestor „mari crestini” la articole  care-i proslaveau pe cei doi, mai sus amintiti. Si atunci ma intreb si va intreb: cine sminteste mai tare?

2. Actuala miscare legionara a fost pusa sub semnul intrebarii. Cum poti avea incredere in Noua Dreapta cand ei insisi nu stiu cine sunt de fapt cei pe care-i sustin sau mai popular ” spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti”. Desi Gardul de Fier a si-a publicat pozitia fata de Ion Coja, raul a fost deja facut.

3. Nationalismul, prin exponenti ca Vadim, Funar, Becali, Coja si Bataiosu a devenit apanajul unor paranoici, nebuni, agramati si farisei si sinonim cu xenofobia. Este foarte interesant cum tocmai oamenii care nu traiesc si locuiesc in regiunile dens populate de nationalitatile conlocuitoare stiu mai bine ce se petrece acolo si se dau mari aparatori ai romanilor din Transilvania.

Eu pun insa problema in felul urmator: oare chiar n-au stiut cei care l-au promovat pe Coja, cine este? Datoria unui blogger care se vrea formator de opinii nu este de a cerceta si de a se documenta cat mai temeinic, asupra unui subiect sau persoane, inainte de a arunca bomba pe piata? Despre Coja gasesti informatii din anii 2004, 2007,2008.si nu este necesar sa-ti insusesti opiniile unora sau altora ci poti sa-l cunosti si sa-l definesti din propriile sale cuvinte. Eu va prezint un portret moral al lui Coja bazat numai si numai pe propriile lui cuvinte:

L-am invitat pe Papă în România!

Sunteţi într-o relaţie bună şi cu Biserica Catolică.
Altfel cum?! Eu am sărutat inelul Papei înainte de a săruta mâna Patriarhului. În 1987 am fost la Papa Ioan Paul al II-lea, în audienţă privată, dus de preotul greco-catolic Vasile Maria Ungureanu, ca un fel de răsplată pentru rolul jucat de mine în salvarea şi publicarea unui manuscris deosebit de preţios, al lui Dumitru Mărtinaş, despre originea românească a catolicilor din Moldova, a ceangăilor. Pe banii Vaticanului cartea lui Mărtinaş a fost tradusă în italiană şi publicată în câteva mii de exemplare. Am fost la Roma pentru a participa la lansarea cărţii. E o întreagă poveste cum s-a arătat „mâna Domnului” şi cu acest prilej, ca să obţin paşaportul, împotriva voinţei decanului şi a secretarului PCR. Am aflat cu acest prilej cât de corect s-a implicat Vaticanul în ultimii 200 de ani în disputa dintre români şi maghiari pentru Transilvania. Corect, adică în spiritul adevărului. Pot să mă laud cu cuvintele ce le-am rostit în faţa Papei: „Părinte, eu sunt român ortodox şi toţi românii ortodocşi vă iubesc şi vă aşteaptă în România!” Se pare că eu am fost primul care l-am invitat pe Papă în România. Dacă spun asta nu exagerez prea mult…
Nu vă dau detalii despre buna primire de care am avut parte la Vatican. Când m-am întors în ţară s-a auzit despre toate astea şi m-am pomenit sunat de profesorul Edgar Papu. Dacă mă gândesc bine, Edgar Papu a fost unul dintre marii erudiţi ai planetei Terra… Şi mi-a zis cam aşa: „Domnule profesor Coja, am auzit că aţi fost foarte bine primit la Vatican, e adevărat?” Eu am confirmat şi i-am povestit cum a fost. După ce m-a ascultat, a conchis: „Domnule coleg, să nu vă miraţi că aţi fost primit cu atâta atenţie, Sfîntul Părinte are o dragoste aparte pentru români pentru că el însuşi este român la origine, părinţii săi se trag dintr-un sat de moldoveni din Polonia de sud…” Atunci mi-am adus aminte că „urechea dreaptă” a Papei, adică omul lui de încredere, un polonez care s-a ocupat de noi în zilele acelea, îi zicea Papei „Padre Voicila”, cu o pronunţie curat românească a numelui de familie. Apoi, peste ani, am avut şi alte confirmări că Edgar Papu, evreu botezat catolic şi căsătorit cu fiica unui preot ortodox, ştia el ce spune când vorbea de rădăcinile româneşti ale marelui Papă.
Că veni vorba de Edgar Papu, la moartea lui s-a petrecut ceva rarisim: conform dorinţei sale s-au oficiat două slujbe de înmormîntare, de către un preot catolic şi de către un preot ortodox. Eram lângă Paul Anghel şi am comentat în aceiaşi termeni: slujba catolică apelează la raţiunea umană pentru a înţelege şi suporta taina cea mare a morţii, în vreme ce slujba noastră, ortodoxă, cum am mai spus, merge la sufletul omului, mângâindu-l şi crescând din el, din suflet…

Deci aţi fost în audienţă la Papă! În ce calitate?
În calitatea mea de …Coja, insul Ion Coja. Nu am mers ca reprezentant sau delegat al unei instituţii, ca persoană juridică. Ci pentru că de capul meu şi fără nicio obligaţie alta decât cea morală, m-am dedicat unui manuscris al unui autor necunoscut, dar cu care m-am simţit solidar şi frate întru Adevăr! După apariţia cărţii lui Mărtinaş am fost căutat de o mulţime de foşti elevi ai săi din Târgu Mureş să-mi povestească ce om deosebit fusese Dumitru Mărtinaş… Sunt mândru că am publicat această carte scrisă de altcineva. Este o carte importantă în lupta noastră împotriva diversiunilor şi dezinformărilor practicate de Budapesta şi angajaţii ei.

Cum vă raportaţi la ceilalţi creştini, la baptişti, adventişti…
Am fost profesor la Facultăţile de teologie ortodoxă, catolică, baptistă şi adventistă… I-am iubit deopotrivă pe toţi studenţii, aflaţi în căutarea lui Dumnezeu. Mi-am îngăduit să-i cert – acesta e cuvîntul, pe tinerii care au îmbrăţişat altă religie sau confesiune decât a părinţilor. În general, un om trebuie să fie mulţumit cu ce i-a dat Dumnezeu la naştere: o anumită familie, o anumită patrie, o anumită credinţă. „Facă-se voia Domnului!”, nu?! Dacă Domnul ţi-a dat viaţă, acest dar minunat pentru care, cum spunea mama, nu suntem vrednici să-i mulţumim lui Dumnezeu, atunci toate celelalte trebuie să le accepţi ca pe componente ale regulamentului după care se desfăşoară jocul, minunatul joc numit viaţa!
Încă o vorbă despre Biserica Ortodoxă: cum spuneam, este singura care nu are niciun sprijin din afara Ţării. Există şi rezistă numai prin credincioşii din România. I-am auzit pe mai mulţi onorabili prelaţi spunând că statul, aşa declarat ateu cum era înainte de 1990, asigura preoţilor o stipendie mai substanţială decât cea de care au parte acum… Este nu numai inadmisibil, este trist, deprimant.

Domnule profesor ION COJA, de unde a venit primul impuls al candidaturii dumneavoastră?
De la un preot inimos şi spectaculos în tot ce face, pe care nu-l cunoşteam personal, dar auzisem de dînsul Sfinţia sa a venit la mine şi mi-a spus că nu vede pe altul preşedinte al României! Şi a precizat că nu am voie să refuz în situaţia grea în care se află Ţara! [in opinia mea se refera la parintele Iustin Parvu-n.m]… Iar eu eram ca fata de măritat! Abia aşteptam să am pe cine da vina! … Nu uitaţi că eu am fost în 1996 candidatul Partidului Democrat Agrar, al PDAR, la preşidenţia României. Nu am ajuns atunci în faza ultimă a campaniei prezidenţiale deoarece s-a organizat un veritabil complot ca eu să nu ajung să candidez, trei şefi de partide unindu-şi puterile în acest scop: Victor Surdu, Antonie Iorgovan şi Dan Voiculescu… Aşa că eu, la fiecare alegere de preşedinte am resimţit frustrarea de a nu mă număra printre candidaţi.”

http://alexeicretu.wordpress.com/2009/07/27/ion-coja-si-biserica/

Iata insa ce marturisea in 2009 pe blogul personal:

Domnule profesor ION COJA, s-a întâmplat un lucru extraordinar în ziua de 15 august, la Mânăstirea Pătru Vodă: în faţa a sute de credincioşi, predica despre Maica Domnului aţi ţinut-o dumneavoastră, un laic, un mirean. Povestiţi-ne, vă rog, ce este de povestit.

Vă povestesc cu mare plăcere. Vineri, 14 august, am ajuns spre seară la Pătru Vodă, ca pelerin. Aveam promisiunea unei întâlniri cu părintele stareţ, cerusem favoarea unei discuţii amănunţite şi o aşteptam pentru a mă lămuri într-o chestiune deosebit de importantă pentru mine, dar şi pentru alţii. Spre seară călugării, mai exact fraţii monahi Ieremia şi Teodot, m-au poftit la slujba de prohodire a Maicii Domnului. Eram rupt de oboseală, dar am mers, în strană alături de monahi. M-am văzut cu părintele stareţ preţ de o clipă numai, cât am sărutat Crucea din mâna sa. La sfârşitul slujbei, un călugăr a venit la mine şi mi-a transmis din partea Părintelui Justin că eu voi ţine predica de a doua zi!… Nu mi-a venit să cred, abia când am înţeles că nu este o confuzie am întrebat: „Despre ce să vorbesc?” Mi s-a răspuns: „Ce vreţi dumneavoastră să spuneţi despre Maica Domnului!”

De când vă cunoaşteţi cu părintele Justin Pârvu?

Eu îl ştiu de mulţi ani, din citite şi auzite, dar am stat de vorbă o singură dată în urmă cu trei luni, vreo zece minute, nu mai mult, când i-am cerut binecuvîntarea pentru candidatura mea la preşidenţia României. Nu vreau să spun vorbe mari, dar gestul părintelui a fost pentru mine gest împărătesc, ca împăraţii din basme a procedat, punându-mă la încercare, să vadă dacă sunt vrednic să cer mâna domniţei!”

http://www.ioncoja.ro/2009/08/predica-de-la-patru-voda/ articol Publicat de Ion Coja in Amestecate pe 23.08.2009 | 14 comentarii

Si iata cateva spicuiri din Predica de la Petru Voda:

„Multe se mai pot spune despre Sfânta Fecioară Maria, despre rolul şi însemnătatea Maicii Domnului pentru edificarea noastră sufletească, a tuturor creştinilor. Eu am să mă opresc asupra unui subiect oarecum bine cunoscut dumneavoastră, dar asupra căruia, ca şi mine, nu v-aţi oprit niciodată să insistaţi şi să-l analizaţi sub toate aspectele sale. O vom face acum, împreună, întrebându-mă ce poate să însemne vestita proorocire potrivit căreia România va deveni cândva „grădina Maicii Domnului”. La această proorocire făcea trimitere Papa Ioan Paul al II-lea atunci când, coborînd din avion la Bucureşti, s-a aplecat şi a sărutat pământul românesc, explicând că pe acest pământ ştie Sanctitatea Sa că se va ridica „grădina lui Dumnezeu”. Această proorocire a fost făcută cu mulţi ani în urmă de un mistic indian. Avem toate motivele să ne aplecăm asupra ei şi să o cercetăm cu toată seriozitatea.

Un alt capitol de istorie neplăcut Maicii Domnului îl constituie crimele comuniste, pe care nu suntem în stare să le identificăm corect şi să le pedepsim. Acceptăm minciuna prezidenţială care amestecă cele bune cu cele rele, minciuna că regimul comunist criminal a durat din 1944 până în 1989! Ca fost membru al Partidului Comunist Român, din care au făcut parte peste 3 milioane de români, vă asigur că acest partid a avut o politică criminală numai în anii când structurile sale au fost dominate de comuniştii alogeni veniţi de la Moscova. În timp şi mai ales după 1964 PCR a început să se afirme ca un partid al românilor şi caracterul său românesc s-a întărit de la an la an! Pentru această politică, de subordonare a partidului comunist faţă de interesele naţionale, pentru aşa zisul său naţional-comunism, Nicolae Ceauşescu a fost pedepsit de asasinii săi cominternişti cu o moarte cumplită. O moarte şi ea nedreaptă, criminală, pe care nicicum nu o legitimau greşelile şi păcatele lui Ceauşescu, nu puţine, ce-i drept… Rămasă şi această crimă nepedepsită!”‘

Suplimentul „Aldine” al ziarului „România libera” din 5 august a.c. surprinde neplacut prin publicarea propunerii profesorului Ion Coja de înfiintare a unei Comisii Ogoranu pentru „cercetarea comunismului si anticomunismului”. Pe scurt, în numele „mai multor persoane si asociatii culturale”, Ion Coja initiaza alcatuirea unei comisii private, în opozitie cu aceea constituita la ordinul presedintelui Traian Basescu si condusa de Vladimir Tismaneanu. Motivul: îl considera nepotrivit pe Tismaneanu pentru raspunderea ce-i revine. Dar mai mult grupul reprezentat de Ion Coja este îngrijorat de faptul ca Tismaneanu va condamna numai perioada ceausista. Iar în opinia profesorului Coja „… perioada 1964-89 se caracterizeaza – oricît ar parea de paradoxal – prin abaterea în sens pozitiv de la modelul comunist importat cu sila din URSS. În ultimii ani de «domnie» a lui Gheorghiu Dej si «sub» Nicolae Ceausescu, comunismul din România a încercat sa arate o fata «mai» umana, sa abandoneze teza criminala a luptei de clasa si s-o înlocuiasca cu preeminenta interesului national… Caracterul benefic al devierii de la linia Moscovei pe care a produs-o «epoca Ceausescu» a fost recunoscut la vremea respectiva de cei mai avizati comentatori politici, de oamenii politici occidentali cei mai importanti. Nu exista nici un motiv serios ca aceasta apreciere sa fie azi abandonata. Exista în schimb interesul celor care au organizat lovitura de stat din decembrie 1989 de a-l discredita total pe Nicolae Ceausescu si mai ales de a discredita astfel politica interesului national pe care acesta a încercat s-o practice, asa cum s-a priceput el. (…) Ceausescu are dreptul, la 16 ani de la asasinarea sa, de un proces cinstit. Avem motive sa ne temem însa ca numita comisie Tismaneanu va ajunge la condamnarea nu a comunismului, ci a asa zisului «comunism nationalist», bun pretext pentru a se da în fapt o noua lovitura nationalismului autentic”…

http://www.rostonline.org/rost/aug-sep2006/cultura.shtml

Cu lansarea de carte amânată, Victor Găetan a apelat la un alt prieten al său de pe vremea PUNR, holocaustologul Ion Coja. Cu toate că deja la 19 ianuarie Găetan depusese o plângere penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, pe 21 ianuarie am fost contactaţi pe email de către Ion Coja care încerca, într-un stil deprins parcă din metodele torţionarilor de la Aiud, să ne “lepădăm” de presupusul text calomniator şi ne avertiza că Victor Găetan ne va face să plătim: “Domnule Tene, ai scris un text nedrept si neadevarat despre Victor Gaetan. Ai gresit si greseala asta te va costa, V.G. are de gand sa te dea in judecata, asa cum i-a dat in judecata pe cei de la Catavencu si s-a umplut de bani. Te sfatuiesc sa scrii repede un articol de retractare, inainte ca el sa depuna plangerea in justitie. Poate te sfatuiesti si cu un avocat. Eu il cunosc bine, a fost foarte apropiat de PUNR, de Ciontea si altii. Este de-al nostru! Cine te-a sfătuit să te legi de el? Da-mi un telefon daca doresti si alte detalii. i.coja“.

http://www.napocanews.ro/2010/02/cum-incearca-victor-gaetan-ion-coja-si-gheorghe-funar-sa-distruga-napocanews.html

Acesta este domnul Ion Coja. Chiar nu a stiut nimeni aceste lucruri despre el ? Discursul despre Romania „gradina Maicii Domnului ” il gasim la un alt ratacit, Bataiosu’ care este trup si suflet alaturi de Ion Coja.

http://bataiosu.wordpress.com/2009/11/17/domnule-profesor-ion-coja-imi-pare-rau-ca-nu-v-ati-numarat-printre-candidatii-la-presedintie/

http://bataiosu.wordpress.com/2010/11/02/intr-o-evidenta-scadere-in-preferintele-electoratului-si-amenintat-de-cateva-filiale-ca-trec-in-barca-altor-partide-liderul-prm-vadim-tudor-isi-arunca-veninul-pe-profesorul-ion-coja-si-pe-noua-dre/

La articolul din 02.11. i-am atras  atras atentia si uite ce raspuns am primit, dupa care nu mi-a mai publicat celelalte doua raspunsuri:

3 noiembrie, 2010 11:47

ia uite aici ce sustine ” nationalistul” Coja
Nu-l suport pe Vadim dar macar asta si-a dat arama pe fata de la inceput. altii sunt insa lupi in piei de oi. de asta nu mai are nimeni incredere in nici un partid fie el nou sau vechi. mai devreme sau mai tarziu toti isi dau arama pe fata. vezi Puric si altii.

bătăiosu permalink*
3 noiembrie, 2010 12:00

mucenicul,

Nu mai bine ai fii tu atenta la ce sustine Ion Coja si ai renunta la superficialitate?

Daca nu ai incredere in niciun partid nou sau vechi, fa-ti tu propriul partid politic, arata tu ca esti altfel decat restul, si nu te mai lamenta atat de altii. In loc sa aruncati cu mizerii in ceilalti, mai bine ati pune mana sa demonstrati cine sunteti cu adevarat! Oricine e viteaz in spatele monitorului, la adapostul anonimatului. Sunteti atat de patrunsi de crestinism ca nu aveti nici macar curajul sa va asumati public propria credinta!

Ce mare act de bravada ai facut, insultandu-ma? Crezi ca ti-au crescut aripi de ingeri, sau cota la bursa mucenicilor virtuali?

Voi sunteti cei care chemati dictatura antihristului, care va doriti omul perfect, voi fiind imperfecti, nu altii care vor sa faca ceva pentru tara asta!

Nu va puneti nicio clipa intrebarea de raul pe care il faceti damnandu-i pe altii, care au si ei momentele lor de cadere si slabiciune? Si talharul de pe Cruce s-a mantuit, si saracul Lazar prin voia lui Dumnezeu, dar daca ar fi dupa voi, numai voi ati intra in Imparatia Cerurilor! Eu cunosc masoni care au iesit din masonerie si au ajuns crestin ferventi. Cu ce drept ii trimiteti voi in focurile iadului pe acestia? Cine va da voua dreptul sa impartiti lumea in oi si capre? Ai auzit de Apostolul Pavel? Sau de Sfantul mucenic Ciprian (ala mucenic, nu tu!)?

Cascati gura la ce va bagaie Apologeticum, saccsiv sau altii ca ei… Ce fel de crestini sunt astia fara simtul raspunderii? Ce fel de crestini sunt astia carora le e rusine cu numele lor de botez?”

Primul meu raspuns a fost: Marian am impresia ca esti paranoic. Cu ce te-am insultat? Nu este vorba de a ne fi rusine cu numele de botez dar unii dintre noi au  familie(sot,copil) pe care vrem sa-i protejam si nu vrem sa-i expunem inainte de a fi cu adevarat momentul. Tu nu ai nimic de pierdut pentru ca pana la varsta pe care o ai nu ai realizat nimic durabil in viata ta.

Dar nu vreau sa discut despre disputa mea cu Bataiosu, care a luat-o rau pe aratura, ci vreau sa va atrag inca o data atentia asupra blogurilor. Dusmanii crestinilor s-au prins de faptul ca o parte a societatii se indreapta cu pasi mari spre adevarata credinta si ca acestia reprezinta un pericol real. De aceea ei si-au infiltrat oameni peste tot si incearca sa destabilizeze si sa semene zazanie si confuzie. Nu toate site-urile declarate crestin-ortodoxe chiar si sunt. Alaturarea crestinismului si nationalismului nu neaparat  Fiti cu mare bagare de seama si mai ales analizati toate detaliile de pe site. Pentru mine Bataiosu nu e periculos pentru ca amesteca religiile inventand el una „crestina” filtrata prin viziunile sale. El este periculos pentru ca face un joc dublu. Nu stiu daca a fost de la inceput cooptat s-au s-a lasat ulterior, cert e ca, ce m-a frapat prima data la sigla partidului sau au fost culorile, identice cu ale PNL. Alaltaieri insa am vazut un banner de sustinere a PNL[ din R. Moldova care sprijina PNL-ul romanesc http://pnl.md/index.php?option=com_content&task=view&id=399&Itemid=48] pe site-ul sau. Citeam pe net ca tatal carcotasului Huidu s-a inscris in partidul lui Bataiosu. Gainusa sigur este mason si se spune acelasi lucru si despre Serban. Ma-ntreb: Serban i-ar fi permis tatalui sau sa se inscrie in partid daca Bataiosu n-ar simpatiza cu masonii? [ cu scuzele de rigoare pentru eroare].Nu-l acuz pe Bataiosu ca este mason dar dupa raspunsul pe care mi l-a dat eu personal inclin sa cred acest lucru. Cu atat mai mult cu cat trage spre PNL care din pacate este un partid cu foarte multi masoni[ atat in Romania cat si in Moldova].

Citind azi pe Apologeticum despre Silviu Alupei si OTV mi s-a confirmat din nou presupunerea ca cineva incearca, in mod foarte josnic, sa-l denigreze pe parintele Iustin. Pacat insa ca aceia uita zicala:” Nu mor caii cand vor cainii!” Cu Dumnezeu inainte vom trece si peste astea.

Pentru ca stiu ca vor exista opinii impotriva mea la acest articol, voi lasa liber la comentarii, tocmai pentru a nu se spune ca las numai ce vreau eu.

Completarile si rectificarile le-am facut ca urmare a reactiei domnului Bataiosu la articol. Imi cer scuze pentru eroarea cu tatal lui Huidu.

28 thoughts on “„Hristosii mincinosi” isi dau rand pe rand arama pe fata

  1. Pingback: EXISTA SAU NU EXISTA UN PROIECT “ISRAEL IN ROMANIA”? | Lupul Dacic

  2. Pingback: Exista sau nu exista un Proiect “Israel in Romania”? (I) | Lupul Dacic

  3. Pingback: Exista sau nu exista un Proiect “Israel in Romania”? (I) | Trezirea la realitate

  4. Dar dl Coja a spus ca este un democrat, sau adept al democratiei? Da, e corecta afirmatia sa: „democratia nu poate functiona fara sprijinul masoneriei”. Insasi democratia, in forma cunoscuta de noi astazi, ESTE O CREATIE A MASONERIEI. Ca nationalist nu pot fi adept al democratiei si cred ca cele doua se exclud una pe cealalta.

    Iti recomand si cartea lui A.C. Popovici, „Nationalism SAU democratie”.

    Toate cele bune.

    PS Iti spun toate astea fara a fi un suporter al dlui Coja (ii impartasesc doar anumite opinii, destul de putine), dar nu trebuie sa aruncam cu pietre, pripit, intr-un om care iubeste sincer Romania.

    • @ Augustin
      Cuvântul DEMOCRATIE a fost pentru prima data folosit in urma cu aproximativ 2500 ani si provine din limba greaca in care “demos” înseamnă popor, iar “kratos” înseamnă putere. Prin democraţie se înţelege puterea poporului, conducerea poporului de către popor. Democraţia a apărut in Atena in secolul al VI – lea înainte de Hristos si a cunoscut o dezvoltare deosebita in secolul următor, in timpul lui Pericle.

      • Adevarat tot ceea ce spui tu in acest raspuns. Dar noi traim in Atena lui Pericle? Are ceva democratia ateniana (antica) cu democratia contemporana? NICIUNA.

        La care se referea Coja? La cea contemporana daca vorbea despre ea in aceeasi ecuatie cu masoneria….

        Ce iti aduce bun democratia contemporana? Slujeste ea intereselor neamului? Sun convins ca nu. Raman la convingerile lui AC Popovici. 🙂 Si la ale lui Coja (in aceasta privinta) :democratia nu poate exista fara sprijinul masoneriei. Masoneria este organul vital al democratiei. Si trebuie sa moara amandoua.

  5. Pingback: Profețiile despre Romania ale lui Guru Guru « Mucenicul's Blog

  6. Mucenicule,nu are sens sa te necajesti din cauza acestui baietas,delireaza mititelul…Nu doar cu tine are el „discutii”,ci cu oricine indrazneste sa il contrazica catusi de putin! Vezi aici: 1.) http://boddyca.wordpress.com/2010/08/09/despre-marian-bataiosu-alias-vanga-de-romania/ 2.) http://blog.pustniculdigital.info/articole/153/ 3.) http://saccsiv.wordpress.com/2010/05/25/ultimele-rataciri-ale-lui-marian-bataiosu/ si chiar pe blogul lui,vezi cum raspunde unor comentarii: http://bataiosu.wordpress.com/2010/10/27/motiunea-de-cenzura-a-fost-respinsa-alaturati-va-partidului-national-crestin-pnc-daca-vreti-schimbarea-romaniei-altfel-ne-ducem-cu-totii-de-rapa/#comment-24162 Oricum,nu merita efortul…Lasa-l cu Dumnezeu… Doamne ajuta!

  7. Orice om merita sa-i acordam o sansa. Si „pescarul” si „sutasul” si „vamesul” si „Iuda” si „Barabas” si „samariteanul”, etc… asa cum a facut si Mantuitorul, Iisus. Nici nu-ti imaginezi ce poate face Dumnezeu din ei.
    Daca putem sa fim folositori spre indreptarea lor atunci cand gresesc cred ca este de datoria noastra sa facem acest lucru.
    In principiu, nici o judecata nu este completa pana cand cel judecat nu-si spune „ultimul cuvant”. Pana atunci inca este loc de schimbare iar noi , oricum nu suntem judecatorii lor. Putem doar sa-i tragem de maneca din cand in cand, mai discret sau mai vartos, in functie de situatie. 🙂

  8. Eu nu i-as numi „hristosi mincinosi”. Sunt doar oameni cazuti intr-o forma sau alta de inselare (sper sa fie temporara), victime ale unor convingeri gresite. Nu ascund faptul ca am fost unul dintre sustinatorii acestor oameni si sunt cu atat mai mult dezamagit de ultimele reactii ale acestora.

    • @agerstress
      vezi tu, in ziua de azi lumea nu mai este asa de sincera cum ar trebui si ne-am dori noi sa fie. de aceea trebuie sa fim mai circumspecti si sa nu dam credit tuturor celor care par sa aiba bune intentii. traim intr-o lume si intr-o perioada in care toate tipurile de valori s-au intors cu susu’-n jos.

Lasă un răspuns

