Breaking news: Mubarak a demisionat acum 1 minut!(Update)

Acum 1 minut in direct la Al Jazeera News, vicepresedintele Suleiman a anuntata demisia lui Mubarak. Acesta se afla la resedinta sa din Sharm el Sheikk, impreuna cu familia. Este o bucurie de nedescris in randurile egiptenilor. Atat deocamdata.

Update: Anuntul a fost facut la Televiziunea Nationala, eu l-am vazut la Al Jazeera. Consiliul Fortelor Armate preia puterea. Ma bucur pentru egipteni, dar in acelasi timp ma tem pentru ei. Imaginile pe care le vad imi amintesc de „revolutia romana” si ma fac sa ma gandesc la  urmarile pe care le-am suportat noi dupa caderea lui Ceausescu.

Cei care doresc pot urmari in direct aici: English Al Jazeera News

5 thoughts on “Breaking news: Mubarak a demisionat acum 1 minut!(Update)

  1. Sarutam mana

    Putem sa publicam comentariul dvs in legatura cu actele lui Iordanescu?Ne-au sosit mai multe mailuri prin care ne-am convins ca cei de la „Ordinul Negru” sunt niste sarlatani…vedem si noi ca din ce-n ce mai multa lume se lasa inselata de acesti oameni…Doamne Ajuta

  2. Sautam mana…

    Actele au fost prima data publicate pe blogul „Ordinul Negru” care apartine unui fost ofiter de la SIE…noi de acolo le-am luat…blogul respectiv mai apartine si jurnalistei Simona Fica,din Craiova…acum cateva luni de zile ne uitam dupa articole si am dat din intamplare peste postul in care erau prezentate acele acte…pe parcurs am mai verificat si noi si asa este…Lucian Iordanescu este mason…chiar el a spus intr-o seara la OTV:”Care este problema?N-am voie sa fiu mason?”Sorin Ovidiu Balan,si-a recunoscut de cativa ani apartenenta la masonerie…acum in ultima vreme s-a facut mason(cel putin asa credem)…acum cativa ani…prin 2004-2005,venea si pe la noi pe la organizatie…statea ore in sir de abera pe acolo cu esoterism…chestii din acestea care te doare mintea la ele…pe urma n-a mai venit…brusc am auzit ca a trecut la masoni…Dumnezeu,stie ce i-a innebunit in halul acesta…

Lasă un răspuns

