Ghilotina ridicată în centrul Tel Aviv-ului îi surprinde pe ocupanții ”orașului corturilor”

O ghilotină [ reală și funcțională-n.m], simbol al Revoluţiei Franceze, a fost plasată miercuri în centrul oraşului  în Tel Aviv în zona” orașului corturilor” transformându-se într-una dintre cele mai mari atracţii ale acestui protest social în curs de desfăşurare.

Surprinzătoarea mașinărie a sosit în bulevardul Rothschild în urma unei alte lungi nopți de proteste în întreaga ţară, de această dată protestul concentrându-se asupra condiţiilor contractanților. Demonstranţi din cinci oraşe diferite au participat la mitinguri miercuri seara, împotriva condiţiilor de muncă, ei purtând măşti albe şi scandând: „companiile contractante  sunt crimă organizată.

În Beer-Seba protestatarii au organizat un marș în „costum de baie” pentru a exemplifica modul în care protestul social „este dat la o parte.” În Bat Yam sute de locuitori au marsaluit pentru a protesta împotriva costurilor ridicate de trai şi a lipsei de locuinţe, ciocnindu-se cu  Patrula Unităților Speciale ale poliţiei.

Restul articolului îl puteți citi aici.

Comentariul meu: Stirea mi s-a părut interesantă pentru că am văzut într-un film, care trata subiectul  despre sacrificarea creștinilor la sfârșitul timpurilor dar din păcate nu-mi mai amintesc titlul filmului, exact acest sistem de exterminare a lor, prin ghilotinare. Mi s-a părut sugestivă aducerea acestei ghilotine inTel Aviv, vrând parcă să spună că vânătoarea de vrăjitoare se apropie. De ce nu am da crezare producțiilor Holywoodiene,  mai ales când ele au girul evreilor care conduc tot ce înseamnă media .

26 de gânduri despre „Ghilotina ridicată în centrul Tel Aviv-ului îi surprinde pe ocupanții ”orașului corturilor””

  1. @m
    te cheama si xviorel nu? esti iremediabil pierdut. atata ura n-am vazut in viata mea intr-o faptura umana. poate doar la criminalii in serie. daca asta te invata penticostalismul atunci fugi pana iti pierzi capul ca oricum nu-ti foloseste. esti o rusine chiar si pentru pocaiti, pentru ca personal cunosc oameni foarte cumsecade care fac parte din acest cult. un singur lucru m-ar putea face sa-ti acord circumstante atenuante, daca esti jidan, pentru ca nu-ti pot spune evreu fiindca ar insemna sa-i lezez pe acei oameni cinstiti care n-au nimic de a face cu ura jidaneasca. sincer mi-e mila de tine. sper ca si Domnului sa-i fie mila de tine!

    Apreciază

  2. Poate ca atunci cand vei deveni inger in Imparatia Sa…. ma vei cauta printre nenumaratele neamuri si mi de genaratii ca sa ma vezi si sa te bucuri de prezenta mea acolo si sa-mi reprosezi in termeni frumosi cat de mult ai incercat sa ma castigi dintre cei morti in vremea de pe pamant.
    Si cine stie…..poate o sa-ti dau dreptate atunci! dar numai daca reusesti sa ma convingi acum aici! pt ca eu te las! so faci! si chiar vreau sa fie asa! dar oare ai tu destula credinta asa incat sa aduci si rod in imparatia lui Dumnezeu? daca tot semeni….nu te-ai bucura si de seceris? la sfarsit?sa pot veni la tine si sa-ti zic…..o sora cat de mult iti multumesc ca mai ajutat si sustinut! si iata-ma sunt aici in paradis alaturi de tine de Domnul si de toti ceilalti pe care vreau sa-i cunosc de acum in vesnicie!
    Si asta casa nu fie acum aici doar vorbe in vant! ca eu sunt asa, ca tu esti pe dincolo ca nu poti face nimic ca numai tu cutare si cutare trebuie etc etc etc. vezi!? aici este puterea lui Hristos in oameni! de a locuii in ei si de a aduce pe cei pierduti la viata vesnica cu EL si prin oameni.

    Apreciază

  3. Ce ti-am spus eu? chiar esti visatoare! visezi frumos! probabil din cauza unui trai bunicel! si asta ar fi o cauza!… sti…… am observat deseori ca atunci cand iti merge bine parca si tu esti altfel ai impresia ca toata lumea te iubeste si chiar Dumnezeu in persoana! dar cand iti merge din ce in ce ma prost….incepi sa-ti pui intrebari sa te indoiesti pana ajungi la disperare! ei bine ce mai zici de asta? si zici ca traiesti in Grecia nu? afla ca poporul acela nu este ca cel romanesc cioban taran prost crescut etc.etc. elenii sun mult mai cizelati! de aici si istoria lor! mari filozofi etc. …e o diferenta!
    Si modul de viata altul!!!
    In fine…. putem vorbi asa la nesfarsit! si tot nu ajungem nicaieri! ideea e cum ma poti convinge ca om si ca fica a Domnului de a mai crede in continuare!?

    Apreciază

    1. @ m
      cred ca putini oameni sunt asa de realisti ca mine. probabil nu ti-ai dori sa ai „traiul bunicel” pe care l-am avut si il am eu. dar eu ma multumesc cu ce am si te rog sa ma crezi ca pentru a fi fericit n-ai nevoie de multe lucruri in viata. ai nevoie de oameni care sa te iubeasca, sa te inteleaga si sa te accepte asa cum esti. lucrurile materiale sunt doar pentru folosinta si le poti pierde intr-o clipita. la fel si esafodul pe care ne construim viata este iluzoriu. un trai bun, un serviciu bun, bani, averi si bunuri materiale, asta e ideea omului despre fericire. iti spun eu ca poti sa ai insutit din toate astea si tot nu vei fi fericit daca nu esti sanatos, nu iubesti si nu esti iubit. cand mi-a mers cel mai prost Dumnezeu m-a iubit cel mai mult si m-a ajutat cel mai mult. de felul meu sunt o persoana care nu se plange. nu stiu daca ti s-a intamplat sa nu te induri sa-ti cumperi nici un covrig ca sa-l mananci desi n-ai mancat de 3-4 zile? mie mi s-a intamplat asta luni de zile si slava Domnului nici n-am murit nici nu m-am plans. am strans din dinti si am mers mai departe cu credinta ca tot raul e spre bine. si asa a si fost. eu nu incerc sa te conving, nici pe tine nici pe altii, sa crezi sau sa faci ceva. fiecare trebuie sa-si stabileasca singur prioritatile si sa-si stabileasca limitele. cat despre Dumnezeu, tocmai pentru ca ai o relatie personala cu el, trebuie sa-ti rezolvi singur problema credintei. eu nu sunt pocaita ca sa fac adepti. nici macar dumnezeu n-a obligat pe nimeni sa creada in El. de aia ne-a lasat liberul arbitru. te-ai gandit ca poate nu dumnezeu e de vina ca tu nu ai o sotie si famile, ci poate tu? te-ai gandit ca poate ceri prea mult de la celalalt ( cealalta) chiar daca tu oferi sau nu la fel de mult pe cat ceri? te-ai gandit ca poate ii ceri prea mult chiar si lui Dumnezeu desi tu te indoiesti de el? El nu are nevoie sa demonstreze nimanui ca exista dar tu trebuie sa-i demonstrezi Lui ca il iubesti si crezi in El. Oamenii nu inteleg ca nu Dumnezeu are nevoie de noi ci noi avem nevoie de El. Nici nu-ti dai seama cata nevoie vei avea de El mai ales de acum incolo. Tu alegi singur al cui joc il faci. de ce e mai usor sa crezi in lumea iluzorie in care traim, si in care valorile sunt de fapt non-valori si asa-zisele ” adevaruri” se naruie rand pe rand, decat sa crezi in Dumnezeu? nu trebuie sa-mi motivezi mie ci tie. ma-ntrebi cum te pot convinge eu. de ce as face-o? asa cum te pot convinge eu te poate convinge si un altul ca sa crezi in altceva. de aceea trebuie sa te convingi singur cum e mai bine. ideile si convingenrile induse de altii, le poti pierde foarte usor in diferite situatii. ce dobandesti singur e ceea ce pastrezi si tii la ele. asta e. eu nu fac prozelitism, eu spun pentru cine are urechi de auzit si scriu pentru cine are ochi de vazut. nu sunt o autoritate in materie si nu sunt nici habotnica.urasc fariseismul indiferent din partea cui vine de aceea eu vorbesc doar din proprie experienta. cat despre greci ai o impresie total gresita si ti-o spun eu care traiesc printre ei. eu nu vorbesc ca turist sau din carti ci din viata de zi cu zi. sunt la fel de ciobani ca si romanii, poate chiar mai rau. in plus sunt foarte inculti si plini de sine, desi nu au decat baza istorica. nu tin partea romanilor. si eu am crezut ca si tine pana am ajuns sa stau aici. nu exista padure fara uscaturi, iar caracterul balcanic nu se dezminte nicaieri. asa ca nu iti fa iluzii ca ei sunt mai buni decat altii. oare de ce intotdeauna avem impresia ca in curtea vecinului e mai bine decat in a noastra? cred ca tu si eu stim mai multe despre marii lor filosofi si istorici decat stiu grecii. uita Grecia antica. actuala Grecie nu are nimic de-a face cu cea veche, decat monumentele si operele scrise, pe care insa nimeni nu le mai citeste. astia de azi de-abia stiu sa-si scrie si sa-si citeasca numele. spalarea creierului functioneaza peste tot.

      Apreciază

  4. Buna!
    In primul rand urasc preotii ortodocsi dece?…. pt ca ei sunt platiti sa minta nu sa spuna adevarul oamenilor!
    Ei inseala omenirea in fel si chip! nu se vede reflectarea caracterului lui Dumnezeu in ei!!!!
    inseala oamenii ca daca nu fac cutare si cutare….si nu vor venii la biserica etc. vor arde vesnic in iad!
    Cea mai mare tempenie istoric-religioasa sa minti cu asa ceva. exact cum faceau catolicii pe vremea inchizitiei daca nu respectau anumite conditii sau nu plateau anumite taxe ai amenitau cu iadul etc.Cand in biblie asa cum este ea scrie destul de clar care e treaba cu mortii!
    Eu nu ma duc la nici o biserica pt ca nu merita! dar daca vreau adevarul il gasesc in biblie sau direct de la Dumnezeu! biserica lui Hristos nu este aceste denominatiuni religioase , cladiri etc. ci este omenirea!.. acea omenire care crede in El… poporul ales! acel popor dintre neamuri de pe toata fata pamantului.
    Insa problema majora nu este chiar asa de grava in ceea ce priveste acest lucru! ci pur si simplu daca poti crede….este numai omul si Dumnezeu intr-o relatie strans puternica si atat.
    Numai ca la mine e ceva mai aparte sa zicem…. situatia! multi imi cam zic acelasi lucru ca si tine!
    Dar nimeni nu cunoaste cu adevarat inima si viata mea casa vada ce si cum am trait sau traiesc! casa inteleaga ce vreau eu de fapt.

    Apreciază

    1. @ m
      sa nu-l amestecam pe Dumnezeu cu preotii. preotii sunt oameni ca si noi, cu bune si rele. si din pacate au lucrat din greu ca sa distruga relatia om-biserica. sigur ca sunt si buni printre ei dar sunt prea putini.. singurul care-ti cunoaste inima si viata, chiar mai bine decat ti-o cunosti tu e Dumnezeu. poate ar trebui intai sa-ti cunosti tu mai bine inima.

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.