Un documentar de excepție: ” Revelația Piramidelor ”- Această nouă investigație schimbă tot ceea ce credeam că știm despre istoria lumii

Timp de secole Marea Piramidă a fascinat omenirea şi fiecare an aduce un lot de noi teorii, atât plauzibile cât și absolut bizare . Acum, în Revelația piramidelor, apărut pe 22 august, prin amabilitatea Casei de filme Optimum Entertainment , adevărul este descoperit. După aproape patruzeci de ani de studiu şi cercetare, producătorii acestui documentar au reuşit în sfârșit, mai întâi să înţeleagă şi apoi să dovedescă ce se află în spatele unuia dintre cele mai mari mistere arheologice. Patrice Pooyard, regizorul filmului vă ghidează prin site-urile din lume, cele mai vechi si mai frumoase, după şase ani de investigaţii, ajutat de informatorii săi anonimi şi specialiştii tehnici. Rezultatul va zgudui din temelii istoria lumii așa cum o cunoaștem şi revoluţionează Egiptologia în întregime.

Din păcate, documentarul este în limba engleză, iar dacă cineva poate sa-i adauge subtitrare în limba română, rămân îndatorată, pentru că este păcat ca cei care nu înțeleg bine limba engleză să nu beneficieze de cunoștințele dezvăluite de documentar. Deocamdată nu fac nici un alt comentariu, până nu vizionați filmul.Vă recomand să-l vizionați cât de repede puteți, până nu va fi indisponibil ” deoarece cel care l-a upload-at și-a șters contul ”, așa cum se întâmplă cu nenumărate clipuri you tube în ultima vreme.

19 thoughts on “Un documentar de excepție: ” Revelația Piramidelor ”- Această nouă investigație schimbă tot ceea ce credeam că știm despre istoria lumii

  1. Mucenico, intru pe net cam de doua ori pe luna🙂 pe acela nu’l cunosc, cum nu te cunosc nici pe tine sau pe alti bloggeri🙂 „care probabil este si idolul tau” ,sorry, nu am instinct de comunitati virtuale. Sunt „singuratic”. Daca ai citit cartea sa-ti fie (numai) de bine 🙂

  2. „ai vreo problema cu asta?” Doamne fereste! doar ca saccsiv nu are relevanta in context🙂 tu citeste cartea Sf Briancininov (1)🙂
    2. Daca tu esti pregatita de Judecata, eu nu sunt pregatit, sunt nevrednic de locasurile cele de sus(2)

    • kosk
      pe tine de fapt te deranjeaza ca l-am pomenit pe saccsiv, care probabil este si idolul tau, ca al multor altor credinciosi. l-am amintit doar pentru simplu fapt ca exprimarea lui Veaceslav mi-a reamintit cateva titluri de-ale lui si nimic mai mult. nu cred ca e cayul sa-i faci reclama aici pe blog, isi face singur. 2. am citit cartea. 3. eu nu am spus ca sunt pregatita pentru ca stiu ca ma duc in Rai, am spus ca sunt pregatita sa dau socoteala in fata Domnului. esti foarte alunecos. ai gijă sa nu cazi in propria-ti capcana. :))

  3. Stimata Doamna (deoarece „sora” suna a sectarism?..) un singur amendament am ; „revelatiile de la diavol” nu vin din „parerea” lui -saccsiv- ci din cartea Despre-Inselare a lui Sf Ignatie Briancininov. un „oarecare” Sfant. „sunt supusi greselilor”..nu , nu sunt supusi greselilor, sfintii sunt infailibili, cum si Traditia este pe aceeasi treapta cu Scriptura, precum Biserica (trupul Teandric a lui Hristos) este infailibila (cf Sf Justin Popovici).. deoarece au atins cunoasterea duhovniceasca ( gnoza, a treia Treapta cf Sf Isaac Sirul).. departe de mine sa’ti dau lectii, dar Sfintii nu sunt oameni obisnuiti-o interpretare tangenta cu „relativismul”.
    PS-Mucenico, eu nu-mi permit sa am pareri proprii (nu am dezlegare) ptr a nu cadea in falsa smerenie (cf Sf Justin Popovici), atata timp cat nu am dobandit strapungerea duhului ,lacrimile si omorarea inimii (cf Isaac Sirul)

    • kosk
      imi permit să am păreri proprii, mai ales ca o fac pe blogul meu, ai vreo problemă cu asta? fiecare este răspunzător pentru el însuşi.eu mi-am asumat riscul de a avea păreri personale, fie ele chiar greşite, şi nu le impun nimănui. n-am spus ca sfinţii sunt oameni obişnuiţi sau neobişnuiţi, am spus ca sunt oameni. şi Petru s-a lepădat de Iisus de trei ori şi tot a ajuns sfant. nimeni nu se naste sfant, ci ajunge sfant prin bunăvointa Domnului. nu eu sunt cea care adopta falsa smeriene ci cei care spun una si gandesc alta. eu spun ceea ce gandesc fără a mă teme de judecata semenilor mei. singura judecata de care mă tem este cea a Domnului prin Iisus, dar am credinta că El ma va judeca drept, indiferent care va fi decizia. eu sunt pregătită pentru Judecata de Apoi, chiar şi în acest moment, tu?
      P.S. stimaţii au fost împuşcaţi în 1989. nu e nevoie de nici un fel de apelative sau exprimari pompoase. ajunge nick-ul de web.

  4. Mai mare minune a lumii decat piramidele din Ghiza, este piramida vie care este poporul Romanesc. Noua ne place sa vorbim de misterele acestor piramide, ceea ce este un lucru bun, dar aici iată că se află o piramida mai mare decat ceea din Ghiza.

    Este foarte asemanator cu ce zice Iisus:” Imparateasa… a venit de la marginile pământului ca să asculte înţelepciunea lui Solomon, iar aici iată că se află Unul mai mare decât Solomon!”- Matei 12:42

    Noi(Romania- Piramida vie) suntem ca o piramida al carei varf lipseste, este vorba de samanta care trebuie sa vina si in care vor fi binecuvantate toate neamurile. Aceasta samanta, copil de parte barbateasca, este menit sa completeze (s-o implineasca)piramida, el fiind ”piatra din capul unghiului”.
    Greseala noastra ca zidari, ca si a zidarilor anteriori noua, care este poporul Israel, este sau va fi ca vom cauta dreptatea prin lege si nu prin credinta. De aceea se va zice din nou:
    ”PATRA PE CARE AU LEPADAT-O ZIDARII”

  5. Te-am intrebat pt ca am vazut ca sterge sau cenzureaza unele comentarii care nu ii convin lui.Am facut niste comentarii la unele din articolele lui le-a sters si m-a blocat.Am observat ca ii place sa fie lingusit sa zicem si nu accepta si pareri contradictorii cu ale lui.Sper sa fie de buna credinta cum zici desi imi ridica si mie niste semne de intrebare.Multumesc oricum.

  6. Ce se mai intampla in apele marine cipriote???????
    A ajuns flota ruseasca acolo?S-au mai potolit turcii?Am inteles ca au inchis stramtoarea Bosforului!!!
    Nu ai cum sa ne prezinti situatia care este acolo???????

    • @ Pietrele vorbesc
      sincer te rog sa ma crezi ca in media greceasca nu se spune nimic despre aceasta situatie. cand o sa aflu ceva concret si credibil o sa va spun.

    • @ Lyrc
      am avut si continui sa am niste dubii cu privire la el. nu-mi inspira incredere. asta e o opinie personala si nu e legata de trecutul lui. nu-l cunosc decat din ceea ce scrie pe blog dar ceva nu-mi place. nu vreau sa-l critic nici pe el nici pe cei care-i canta in struna, dar eu personal nu m-as increde in el mai ales in situatia actuala. sper sa ma insel eu si el sa fie de buna-credinta.

      • Si eu am ajuns la concluzia ca : saccsiv este nociv, fiindca nu e este numai unul, si mai multi in spatele acelui blog. O echipa a manipularii. Apropo Lyric, si eu sunt interzis!

  7. @mucenicul,
    sa nu uitam ca inainte de potop (si probabil de inversarea polilor) a fost o civilizatie care a mers impotriva Lui Dumnezeu (pe timpul lui Noe), care slujeau idolilor (diavolului) de la care primeau „revelatii” in domeniul astronomiei si geometriei (astfel reusind sa construiasca piramidele, etc).
    Iar referitor la planeta Nibiru, as vrea sa spun ca probabil este o facatura a sionistilor pentru a crea panica si haos inainte de venirea lui antihrist. Si sa nu uitam ce spune sf Ioan Gura de Aur (daca nu gresesc) ca noi oamenii suntem aceea care influenteaza intreg universul si nu invers (astrele pe noi, oamenii).
    Doamne ajuta!

    • @ Veaceslav
      in primul rand este vorba de ceva creat cu multe secole inainte de Hristos si de Moise. nu trebuie sa fim habotnici. cat despre revelatiile de la diavol si alte cele te-ai molipsit de la saccsiv. sa nu uitam ca datorita acestor revelatii ei au lasat un avertismentm pentru omenirea de azi, care secrede prea desteapta si prea credincioasa pentru a primi sfaturi de la necrestini. eu zic ca trebuie sa ai mintea deschisa si orice sfat bine intentionat e bine venit, chiar daca vine de la dusmani. sionistii nu fabrica planete si comete. in cel mai rau caz nu-ti vorbesc despre ele. tot vorbim de conspiratii, dar chiar si atunci cand ti se servesc pe tava anumite adevaruri, nu suntem in stare sa le vedem si sa le judecam asa cum sunt. vezsi aeroportul Denver, creat de masoni, unde este pictata intreaga epopee a ceea ce va urma, si totusi lumea e oarba la toate acestea. noi ii acuzam pe ei ca tainuiesc si planuiesc impotriva noastra, ceea ce este adevarat, dar nicvi macar atunci cand ne atrag atentia, nu suntem in stare sa discernem ce e adevarat sau fals. In numele Domnului au fost omorati oameni nevinovati si s-au purtat razboaie care au distrus nenumaarate locuri si vieti si tot in numeler Domnului se continua si astazi cu minciuna si neacceptarea adevarului. probabil ca tot de la draci le-a venit arabilor ideea cifrelor si in genere scrisul, istoria, etc. ce te faci ca tot ce avem si utilzam azi probabil ca vine de la ” draci” ca inca n-am citi despre vreu sfant care sa fi inventat ceva ce noi utilizam azi. Asa ca nu e cazul sa fim mai farisei decat fariseii. Cu parere de rau iti spun ca in numele Domnului a fost instaurat prostia si ignoranta pe glob de catre prelati si cei carora le slujesc. De aceea am si renuntat sa mai scriu pentru ca am vazut cat fariseism exista pe majoritatea blogurilor, asa-zise ortodoxe sau crestine. se improasca cu noroi in stanga si-n dreapta, pentru ca asta e hrana mintii romanului si a oamenilor in general. cat despre cine pe cine influnteaza iti dau un exemplu, scuzat fie-mi el,si anume: stiai ca ciclul femeilor este influentat de Luna ( planeta)? sau cat de mult poti tu influenta Soarele? iti dai seama ce dezastru ar fi daca noi am putea influenta astrele? eu zic sa te mai gandesti inainte sa citezi pe cineva, fie el chiar sfant, facut de oameni de altfel, fara a rumega putin cele spuse. Dumnezeu iti da dar nu-ti baga in gura! parca asa spune o vorba din popor. si chiar fiind un cresti si ortodox adevarat ai in Biblie avertismentele pe care altii le-au lasat cu mult inainte de aparitia acesteia. Asa ca sa nu-i mai judecam pe altii ca sunt plini de draci, ca atat de multi cati exista in omul de azi n-au existat niciodata pe pamant. Doamne ajuta!

      • soro, o singura chestie…la afirmatia ta „…inainte sa citezi pe cineva, fie el chiar sfant, facut de oameni de altfel…”, daca e vorba de Sf. Ioan Gura de Aur…nu prea merge…scuza-ma, nu te supara, dar ce ai scris tu suna „sectar”…

        Sf. Ioan a fost un titan, e recunoscut chiar si de catolici si de cei mai necredinciosi ca un mare OM al bisericii si al civilizatiei umane…nu prea ai ce sa comentezi la adresa Sfantului Ioan GURA DE AUR…

        acum, ca Veaceslav a dat citatul ala din amintire si nu mai stie de unde e, ca de fapt nu Sf. Ioan a spus asa ceva, e alta problema…dar parerea mea e ca, referitor la scrierile Sfantului Ioan nu pot exista intrebari si comentarii negative! de aia is se spune GURA DE AUR…prin el a vorbit DOAR Duhul Sfant…

        Doamne ajuta!

      • @ nu
        nu ma supar. nu stiu daca ai observat dar eu nu prea comentez la adresa Sfintilor. dar chiar tu te contrazici atunci cand spui ca a fost un OM, la fel ca toti sfintii, si oamenii, chiar si cei sfinti, sunt supusi greselilor. sa-L lasam pe Dumnezeu sa stabileasca cine e sfant si cine nu e. eu zic ca de aia ne-a dat Dumnezeu minte ca sa o folosim. creierul are doua emisfere si din pacate marea majoritate foloseste doar putin si, si putinul ala numai dintr-una. ce vroiam eu sa subliniez este ca trebuie sa ai discernamant si sa judeci ceva inainte de a lua de bun un lucru. folosim atatea citate si sabloane din gandirile altora incat am uitat sa mai gandim singuri. asta e problema si din pacate, asa iti raspund si sectarii, prin citate. inca n-am intalnit unul care sa-ti poata raspunde cu propriile cuvinte si convingeri. Doamne ajuta!
        PS. pentru ca apelativul sora si frate este folosit de sectari nu-mi place sa mi se spuna astfel. imi cer iertare dar asta e.

Lasă un răspuns

