V@AXX-ul ESTE SIGUR PENTRU COPII ȘI TINERI: Un copil de 15 ani a murit, un tânăr de 27 de ani este internat cu miocardită iar un altul nu mai poate merge

Incidentele cu efecte secundare ale vaccinului sunt în creștere și guvernul cere doar vaccinări continue, de la tineri, bătrâni și copii, sănătoși și bolnavi.

„Experții” (care sunt orbi) intră în viața noastră în fiecare zi și ne asigură de siguranța vaccinurilor pentru tineri și solicită vaccinarea în masă.

Cine va răspunde pentru aceste incidente?

Un tânăr de 27 de ani din Mitilini se află în spital cu miocardită, la scurt timp după ce a fost vaccinat cu Pfizer.

Mai precis, tânărul a fost vaccinat sâmbătă cu preparatul Pfizer și a prezentat simptome de miocardită acută, în urma căruia a fost transportat la spitalul din Mitilini.

Acum, tânărul este tratat la Clinica de Cardiologie a Spitalului Bostani din Mitilini și în ultimele ore starea sa este stabilă, potrivit stonisi.gr , ziarul local.

Centrele SUA pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) au identificat mii de rapoarte de miocardită și pericardită în urma vaccinărilor cu ARNm din Statele Unite din aprilie și l-au clasificat ca efect secundar al vaccinului BioNTech / Pfizer și Moderna.

Mort în vârstă de 15 ani în Arcadia

O altă situație care aridicat întrebări a fost moartea subită a unui tânăr de 15 ani din satul Mandeika din Arcadia.

Potrivit arcadiaportal.gr, copilul a fost găsit mort în casa lui duminică dimineață de către o rudă, în timp ce activitatea infracțională este exclusă.

Informațiile din mediul familial afirmă că tânărul fusese vaccinat cu două zile mai devreme cu prima doză de vaccin Pfizer.

Se preconiza că necropsia va aruncă o lumină asupra cauzelor exacte ale decesului.

Din păcate, autopsia efectuată tânărului de 15 ani din Arcadia care a fost găsit mort duminică în satul său, Mandeika, spune „cauze inexplicabile cauze ale decesului”.

Cadavrul copilului fusese transportat la Corint pentru a seinvestiga cauzele tragediei și dacă aceasta este legată de vaccinarea lui cu câteva zile în urmă .

Potrivit ERT, Spitalul General din Corint așteaptă examinările toxicologice și histologice, care vor oferi o explicație pentru moartea subită a tânărului de 15 ani.

Cu toate acestea, verișorul copilului nefericit a postat pe rețelele de socializare că tânărul de 15 ani nu a avut probleme de sănătate.

Mai exact, se afirmă:

„Ieri în zori. A plecat[dintre noi] vărul meu, un copil minunat, foarte dulce, amabil. Întotdeauna indiferent de ce i-am fi cerut, nu ne-ar fi refuzat. Nu am trăit-o mult alături de el, doar 2 ani. Nu știm de ce a plecat. Dar a făcut prima doză de vaccin vineri. Pentru a merge la scoală. Și să fie chiar și puțin protejat de Coronavirus. Și vărul meu ne-a părăsit din cauza vaccinului. Pentru că era foarte sănătos, nu avea nimic. Să sperăm că vor avea curajul să ne spună de ce ne-a lăsat. Drum bun în Rai, verișorul meu și să-ți fie țărâna ușoară. Vei fi mereu în inimile noastre ”.

Vezi postarea

15xronos_arc

Trebuie remarcat încă o dată că nu se știe încă dacă moartea copilului este legată de vaccinarea acestuia, totuși, așa cum am subliniat, ar trebui să existe o transparență absolută în cercetare.

n.m-Părinții, dacă vor să afle adevărul trebuie să ceară autopsia la un spital privat, altfel nu vor fi siguri niciodată.

George Vagiannidis își descrie aventura după ce a fost vaccinat cu preparatul Johnson & Johnson, pe Instagram. Potrivit postului său, el a primit vaccinul pe 1 septembrie și astăzi este internat în spital, deoarece nu poate sta în picioare și nici nu poate merge. Publică chiar și fotografii de la spital.

Vedeți în detaliu tot ce menționează în postarea sa:

„Bună seara, mă numesc George Vagiannidis.
Pentru că s-au auzit multe în ultima vreme, trebuie să îmi clarific poziția, astfel încât să nu mai existe zvonuri suplimentare, în ceea ce privește starea mea de sănătate.
Miercuri, 1 septembrie, mi-am făcut programarea pentru vaccinarea mea (Johnson și Johnson). Vreau să subliniez că a fost în mod clar alegerea mea și NIMENI nu m-a îndemnat să fac asta. Așa că m-am dus la Spitalul General din Katerini și am făcut-o. Toate acestea în jurul orei 16.00. Lucruri foarte formale. Tot ce mi-au spus a fost „Așteptați un 15 ‘și dacă simțiți ceva, anunțați-ne”. Nu am simțit. Am plecat.

În jurul orei 23.00, culcat, am început să nu mă simt bine. Mi-a fost foarte frig, m-am simțit slabit. Simptomele se agravează: frisoane, amețeli, slăbiciune, febră mai intensă.
Ajung la 39,9. Glonț la spital. 4.00 în zori.
Așteptarea pentru a ajunge la camera de urgență a durat aproximativ 45 de minute. În acest timp de așteptare, am început să nu-mi mai simt picioarele. Ca să nu-o mai lungesc, aveam nevoie de un neurolog care să-mi examineze picioarele și pentru că nu exista, am fost repezit cu salvarea la Papanikolaou, Salonic, unde era de serviciu.

Sunt examinat cu atenție de către neurologi.
Totul iese curat.

Zilele trec.
Examenele continuă.
„Nu aveți nimic anormal pe baza testelor pe care le-am făcut până acum.”
Nu e asta.
Nu este nici asta.
„Poate fi psihologic”, au spus ei.
Nul.
Nici asta nu e până la urmă.

Ceea ce NU au spus cu siguranță, totuși, a fost că s-ar putea datora VACCINULUI!

„Nu s-a găsit niciun astfel de efect secundar în vaccin.”

„O excludem, deoarece s-ar fi găsit incidente similare cu ale tale, ceea ce nu s-a întâmplat până acum”.

Azi. Luni, 13 septembrie. A venit cea de-a 12-a zi în care sunt în spital, nu pot să stau în picioare sau să merg, picioarele mele fac câteva mișcări de bază, le simt și am senzațiacă totul e normal. Mușchii se contractă, deci nu sunt considerat paralizat.
Fac fizioterapie în fiecare zi, am văzut îmbunătățiri comparativ cu zilele anterioare.
Am gânduri pozitive.
Nu renunt.
O voi lupta.
Voi încerca.
Voi obosi.
O să reușesc.”

New York Times a raportat avertismentele FDA cu privire la efectele secundare ale vaccinului Johnson & Johnson.

http://www.warnews247.gr

Bănuiesc că orice comentariu, din partea mea, este de prisos. Poate ar trebui să vă gândiți mai bine înainte de a lua o decizie atât de importantă pentru voi sau pentru copiii voștri. Vaccinurile sunt sigure până nu mai sunt.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: