Un arbitru în vârstă de 23 de ani moare de atac de cord – De curând primise a doua doză de vaccin anti-coronavirus

Sursa foto:https://thecaller.gr/ellada/ioannis-kamparntinas-aftos-ine-o-23chronos-dietitis-pethane-apo-anakopi-kardias/

Tristete în fotbalul grecesc, după cum în urmă cu câteva zile(mai precis pe 15 august) a murit arbitrul Ioannis Kabardinas, în vârstă de 23 de ani, care fusese vaccinat împotriva covid-19.

Tânărul de 23 de ani, originar din Salonic, era membru al Asociației Arbitrilor de Fotbal Serres și a murit pe neașteptate, deoarece a suferit un infarct, în timp ce se afla acasă la televizor. De fapt, mama lui este asistentă medicală și ea a fost cea care a încercat să-i acorde primul ajutor.

Potrivit informațiilor, tânărul de 23 de ani fusese recent vaccinat împotriva coronavirusului. Mai exact, pe 10 iulie, a luat a doua doză (nu se știe ce vaccin).

S-a dispus autopsia pentru a se stabili cauzele exacte ale decesului.

Conform comentariilor de pe FB, cineva spunea că de fapt se vaccinase în urmă cu 8 zile, deci pe 7-8 august, cu a doua doză de Pfizer.

Un cardiolog care face controale fotbaliștilor și sportivilor spunea că fiind arbitru și el făcea toate testele ca și spotivii, altfel nu ar fi fost lăsat să intre pe teren.

Soția unchiului său (Evgenia Marla) a scris că într-adevăr a făcut a doua doză de vaccin (fără să specifice numele) după care l-a supărat puțin inima și s-a dus și și-a făcut toate analizele obligatorii. La control i-au spus că n-are nimic și l-au trimis acasă. Din păcate a murit în timp ce mânca uitându-se la televizor.

May be an image of text that says '3.582 Αλέξανδρος Σακίδης Χαράλαμπος Μπουγατσάς εαν ηταν διαιτητης σιγουρα αλλιως δεν μπαινει στο γηπεδο 2ημ. Μου αρέσει! Απάντηση 7 Ευγενία Μαρλα Χαράλαμπος Μπουγατσάς σεφ επειδή ειναι ανηψιος του ανδρα μου,ναι το εκανε το εμβόλιο,ειχε καποιε ενοχλησεις στην καρδια εκανε τις απαραίτητες εξετασεις και ειπαν οτι δεν εχει τπτ,δυστυχως επαθε ανακοπη στο σπιτι ενω ετρωγε,τραγικο..... 2 ημ. Μου αρέσει! Απάντηση 17 Χαράλαμπος Μπουγατσάς Ευγενία Μαρλα Στο τέλος σημασία έχει πως ένας νέος άνθρωπος Γράψτε ένα σχόλιο... GIF'

Părerea mea este că mama sa, care este asistentă medicală, ar fi știut dacă tânărul ar fi avut probleme congenitale cu inima sau alte incidente din cauza acesteia.

Cert e că nici acum când scriu nu s-a făcut public rezultatul autopsiei. Presupun că știți de ce. Și mai sigur este că un tânăr a murit din cauza unei absurdități.

Dumnezeu să-l odihnească!

 

 

PĂRINȚI, NU VĂ UCIDEȚI COPIII: Tânăr de 18 ani, infarct după rapelul Pfizer. Cine răspunde?

La două zile de la rapelul cu vaccinul Pfizer, un tânăr de 18 ani perfect sănătos din județul Bacău a suferit ieri un infarct de miocard. Medicii spun că legătura cu vaccinul este evidentă, deși se încearcă mușamalizarea acestui caz. Luna trecută, un student în vârstă de 22 de ani a murit subit la 6 zile după vaccinarea cu Pfizer, însă autoritățile au refuzat să considere decesul reacție adversă.

Raportările de pe platforma de vaccinare arată peste 16.000 de reacții adverse, de tip local și general, fără a detalia gravitatea acestora. Decese în urma vaccinării au tot fost semnalate de la începutul acestui an, însă de fiecare dată autoritățile au concluzionat să sunt simple coincidențe. De data aceasta, cazul tânărului de 18 ani din comuna Livezi, sat Bălăneasa, județul Bacău, care a suferit un infarct la două zile de la rapelul Pfizer, nu mai poate fi ”băgat sub preș”, pentru că medicii de acolo au decis că o asemenea reacție adversă la vaccin nu poate fi ținută sub tăcere.

”Avem un caz al unui tânăr de 18 ani care a făcut rapelul la vaccinul Pfizer pe 5 iunie și a venit cu infarct de miocard în noaptea de 7 spre 8 iunie, în urgență la spitalul nostru. Băiatul a avut încă din seara de 7 iunie dureri puternice în piept. După ce au încercat să-l stabilizeze la urgențe, acesta a fost trimis cu elicopterul SMURD la Iași, unde i se va face coronarografie și angio CT. Cardiologii de la spitalul din Bacău spun că nu au mai văzut așa ceva și că este imposibil ca un tânăr sănătos să facă infarct la 18 ani. Infarctul s-a produs pe un fenomen de vasculită și de tromboză pe vasele coronariene, cauzate de vaccin. Trebuie oprită acum vaccinarea copiilor și adolescenților, pentru că ei au riscuri la vaccin, dar nu au riscuri la Covid și atunci trebuie să așteptăm testarea 5-7 ani”, ne-au spus medicii din Bacău. Aceștia consideră că infarctul are legătură directă cu rapelul Pfizer și investighează acum cazul, urmând să-l dea publicității. ”Cel mai probabil vinovată este proteina spike, care este produsă de către corpul nostru în urma injectării cu vaccinul ARN mesager și începe să circule într-o cantitate mare în toate vasele de sânge, producându-se o lezare a endoteliului vascular, la nivelul tunicilor care căptușesc vasele”, susțin medicii.

Citiți întregul articol https://www.national.ro/coronavirus/tanar-de-18-ani-infarct-dupa-rapelul-pfizer-cine-raspunde-724698.html

PRIMUL DECES AL UNUI MILITAR DUPĂ VACCIN, ascuns de Gheorghiță și Cioclii de la COVID TV. Militarul profesionist avea 47 de ani și a murit a treia zi după vaccin, de infarct, la Centrul 110 Comunicații și Informatică al Forțelor Navale, pe 26 februarie

Pe 26 februarie, un coleg de-al medicului Valeriu Gheorghiță, militar profesionist de la Centrul 110 Comunicații și Informatică „VICEAMIRAL ING. GRIGORE MARTEȘ” al Forțelor Navale Române, din zona Mamaia Sat, UM 02052, a murit subit. Cauza: Infarct. Militarul de 47de ani se vaccinase cu trei zile în urmă, pe 23 februarie 2021. Cazul a fost ascuns de autoritățile centrale însărcinate cu campania de vaccinare citim pe activenews.ro

Infarctul se află printre reacțiile adverse severe întâlnite în faza de testare la toate vaccinurile anti-Covid aflate pe piață. În plus, ar fi bine de aflat dacă militarul mort a fost vaccinat cu lotul AstraZeneca interzis deja de 10 țări.

Ați auzit undeva știrea aceasta, la conferințele TV ale vedetei în haină militară care știe întotdeauna că vaccinul nu a produs nici un deces în România? A apărut această informare, ca semnal măcar, între reacțiile severe suspecte care ar trebui raportate zilinic de Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) pe pagina specială creată de STS? Ați citit undeva această știre în „presa centrală”?

Răspunsul la toate aceste întrebări este NU. De notat, la fel ca și în alte cazuri de deces relatate de noi, informația s-a scurs în presă după o oarecare perioadă, probabil dinspre procurori sau camarazii celui decedat. Astfel, de abia pe 4 și 5 martie presa locală a început să scrie, sporadic, despre decesul suspect din data de 26 februarie. Concret, au relatat doar trei surse Ziua de Constanța, FocusPress și LitoralTv care a realizat și o știre video pe care o prezentăm mai jos.

Citiți întregul articol la https://www.activenews.ro/stiri/PRIMUL-DECES-AL-UNUI-MILITAR-DUPA-VACCIN-ascuns-de-Gheorghita-si-Cioclii-de-la-COVID-TV.-Militarul-profesionist-avea-47-de-ani-si-a-murit-a-treia-zi-dupa-vaccin-de-infarct-la-Centrul-110-Comunicatii-si-Informatica-al-Fortelor-Navale-pe-26-februarie-165722

Comentariu mucenicul

La noi nici măcar nu s-a spus. În Italia procurorii s-au sesizat imediat și au deschis anchetă. https://mucenicul.wordpress.com/2021/03/16/militar-43-ani-in-misterbianco-ct-politist-50-ani-in-catania-si-profesor57-ani-in-piemont-toti-trei-vaccinati-cu-astrazeneca-si-morti-din-cauza-unui-atac-de-cord-ultimul-decedand-la-mai-pu/