PRIMUL DECES DUPĂ VACCINARE ÎN BASARABIA. Un bărbat de 70 de ani din Republica Moldova a decedat la o zi după vaccinare. Tot azi, o asistentă de 27 de ani din Georgia care facea campanie pro-vaccinare a murit după ce a intrat în șoc anafilactic și comă

Deși EMA a stabilit din teorie că vaccinul AstraZeneca este „sigur și eficient” și că „beneficiile depășesc riscurile”, practica demonstrează că oamenii mor în continuare după ce s-au vaccinat. Este cazul unui lucrător în educație, în vârstă de 70 de ani, din Republica Moldova, care nici nu ar fi trebuit să primească acest vaccin la vârsta lui, și despre o asistentă de 27 de ani din Georgia, citim pe activenews.ro
 
Un bărbat de 70 de ani, din satul Horjești, raionul Hâncești, Republica Moldova, a murit de infarct la o zi după administrarea vaccinului AstraZeneca, potrivit SănătateInfo.md. Nu este clar dacă nu a fost cumva vaccinat chiar cu loturile de AstraZeneca oferite de România.
 
 
Bărbatul nu trebuia în mod normal să fie vaccinat, având în vedere că etapa actuală îi vizează pe lucrătorii medicali, iar nu pentru populația generală. Din datele existente până acum, se pare că barbatul avea probleme cardiace, iar autorităților li se pare că nu există o legătură între vaccin și deces, deși acesta a survenit în următoarele 36 de ore după administrarea acestuia.
 
„Persoana a fost vaccinată la data de 16.03.2021, în incinta CS Hâncești, cu vaccinul Astra-Zeneca (Lot CTMAV 503). Timp de 15 minute după vaccinare, nu a fost înregistrată nicio reacție adversă. În următoarele 24 de ore, la fel, persoana nu a prezentat reacții adverse postvaccinale. Menționăm că, într-o fiolă de vaccin AstraZeneca sunt 10 doze de vaccin. Celelalte 9 persoane care au fost vaccinate din același flacon, nu au prezentat evenimente adverse post-imunizare”, se menționează într-un comunicat al Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale din R.Moldova. Bărbatul ar fi lucrat ca șofer de autobuz școlar. La o zi după vaccinare, el a început să se simtă rău și a fost chemată ambulanța.
 
La data de 17.03.2021, în jurul orei 22:00 a fost solicitată AMU Hâncești care a constatat că pacientul acuza dureri precordiale cu caracter de constricție, apărute în jurul orelor 16:00, care s-au accentuat spre seară, dispnee pronunțată, transpirații reci și paloare a tegumentelor. Din anamneza colectată de la soția pacientului, acesta se afla la evidența dispanserică cu Hipertensiune arterială, pentru care administra tratament regulat. După examinarea minuțioasă clinică și paraclinică a pacientului, tensiunea arterială cu valorile -160/100 mmHg, a fost stabilit diagnosticul – „sindrom coronarian acut, fără supra denivelare de segment ST.”, fapt pentru care a fost administrat tratament conform protocolului clinic național”.
 
Bărbatul a intrat în stop cardiorespirator în drum spre spital
 
„Pe parcursul transportării către instituția medicală spitalicească, starea generală s-a agravat brusc, cu compromiterea parametrilor indicilor vitali, fapt ce a impus administrarea tratamentului inotrop, care a fost  fără rezultat. În final, s-a instalat stopul cardiorespirator și s-au inițiat măsurile de resuscitare cardiorespiratorie și cerebrală, care au fost fără succes. Centrul de medicină legală Hâncești a constat în urma autopsiei cauza directă a decesului – insuficiență cardiovasculară. Cauza antecedentă, infarct miocardic acut cu maladia principală, boală ischemică a cordului. Cardioscleroză postinfarctică”. 
 
Cauza decesului este un infarct miocardic acut, iar birocrații medicali consideră că „acest caz a avut loc anume în perioada post-vaccinală și nu imediat după vaccinare”, de unde rezultă că nu se poate demonstra o legătură între vaccinare și deces, deși acesta s-a petrecut la o zi după injectarea cu serul AstraZeneca, susțin papagalicește după alte autorități și cele de la Chișinău. Câți criminali își recunosc crima?