PĂRINȚI, NU VĂ UCIDEȚI COPIII: Tânăr de 18 ani, infarct după rapelul Pfizer. Cine răspunde?

La două zile de la rapelul cu vaccinul Pfizer, un tânăr de 18 ani perfect sănătos din județul Bacău a suferit ieri un infarct de miocard. Medicii spun că legătura cu vaccinul este evidentă, deși se încearcă mușamalizarea acestui caz. Luna trecută, un student în vârstă de 22 de ani a murit subit la 6 zile după vaccinarea cu Pfizer, însă autoritățile au refuzat să considere decesul reacție adversă.

Raportările de pe platforma de vaccinare arată peste 16.000 de reacții adverse, de tip local și general, fără a detalia gravitatea acestora. Decese în urma vaccinării au tot fost semnalate de la începutul acestui an, însă de fiecare dată autoritățile au concluzionat să sunt simple coincidențe. De data aceasta, cazul tânărului de 18 ani din comuna Livezi, sat Bălăneasa, județul Bacău, care a suferit un infarct la două zile de la rapelul Pfizer, nu mai poate fi ”băgat sub preș”, pentru că medicii de acolo au decis că o asemenea reacție adversă la vaccin nu poate fi ținută sub tăcere.

”Avem un caz al unui tânăr de 18 ani care a făcut rapelul la vaccinul Pfizer pe 5 iunie și a venit cu infarct de miocard în noaptea de 7 spre 8 iunie, în urgență la spitalul nostru. Băiatul a avut încă din seara de 7 iunie dureri puternice în piept. După ce au încercat să-l stabilizeze la urgențe, acesta a fost trimis cu elicopterul SMURD la Iași, unde i se va face coronarografie și angio CT. Cardiologii de la spitalul din Bacău spun că nu au mai văzut așa ceva și că este imposibil ca un tânăr sănătos să facă infarct la 18 ani. Infarctul s-a produs pe un fenomen de vasculită și de tromboză pe vasele coronariene, cauzate de vaccin. Trebuie oprită acum vaccinarea copiilor și adolescenților, pentru că ei au riscuri la vaccin, dar nu au riscuri la Covid și atunci trebuie să așteptăm testarea 5-7 ani”, ne-au spus medicii din Bacău. Aceștia consideră că infarctul are legătură directă cu rapelul Pfizer și investighează acum cazul, urmând să-l dea publicității. ”Cel mai probabil vinovată este proteina spike, care este produsă de către corpul nostru în urma injectării cu vaccinul ARN mesager și începe să circule într-o cantitate mare în toate vasele de sânge, producându-se o lezare a endoteliului vascular, la nivelul tunicilor care căptușesc vasele”, susțin medicii.

Citiți întregul articol https://www.national.ro/coronavirus/tanar-de-18-ani-infarct-dupa-rapelul-pfizer-cine-raspunde-724698.html

Tânăr de 35 de ani, din Vaslui, MORT la mai puțin de 48 de ore după RAPEL. Trecuse deja prin Covid

Un tânăr de 35 de ani, din municipiul Vaslui, a decedat la aproximativ 48 de ore după ce a fost imunizat cu cea de-a doua doză a vaccinului anti-COVID-19.

El suferea de insuficienţă renală şi făcea de mai mulţi ani dializă, iar potrivit declaraţiei membrilor familiei, vineri, a fost prezent la o şedinţă de dializă, după care a făcut rapelul, iar în cursul serii s-a simţit rău, starea sa degradându-se ulterior.

În cursul nopţii de sâmbătă spre duminică, familia a sunat la 112 şi a anunţat că acesta este în stare de inconştienţă.

Citiți întregul articol la https://www.realitatea.net/stiri/actual/tanar-de-35-de-ani-din-vaslui-mort-la-mai-putin-de-48-de-ore-dupa-rapel-trecuse-deja-prin-covid_605996edd0ab1c137e746f32

Și totuși autoritățile continuă să recomande, în special celor cu comorbidități,  vaccinarea. De ce nu ne spun cu ce a fost vaccinat?