Asistentele medicale din Suedia s-au imbolnavit dupa vaccinarea impotriva gripei porcine

Ieri ( 20.10.09) 30 de persoane au reclamat autorităţilor din Suedia ca au avut efecte adverse atat de  severe  incat că au simţit nevoia sa ia lua legatura cu un spital. Astăzi, numărul este 140. Ziarul suedez  Expressen este singurul din Suedia care a raportat cu privire la aceste cazuri şi ca de obicei, acest lucru este cel mai probabil, doar vârful unui iceberg destul de mare.

UPDATE: Conform Dagens Nyheter, numărul reacţiilor adverse raportate acum, câteva ore mai târziu, este 190 . O persoană moare după injectare, dar „nici o legătură directă cu injecţia  nu a fost stabilită”. Cel mai mare scandal medical din istoria Suediei este abia la început.

 Chiar şi aşa, Annika Linde, director al Institutului  suedez de Control al Bolilor Infectioase (SMI) reuşeşte să rotească prezenta in ceva pozitiv afirmând „Vaccinul are mai multe efecte adverse decât vaccinul gripal obişnuit. Acesta este un semn care dovedeşte că oferă o protecţia efectivă „.

Mii de suedezi au fost vaccinati până în prezent şi rapoartele efectelor secundare „inunda” Institutul suedez  pentru Controlul Bolilor Infectioase (SMI).  Annika Linde: „Este evident, ca vaccinul împotriva gripei porcine are mai multe efecte secundare decat vaccinurile împotriva gripei normale. Aceasta se datorează faptului că vaccinul gripei porcine conţine adjuvanţi, ulei de ficat de rechin, care obliga sistemul imunitar sa răspunda. Aceasta, de asemenea, reflecta faptul că protecţia împotriva virusului devine mai buna „. 

 Mai multe cazuri severe de reacţii alergice sunt raportate la o unitate pentru siguranţa medicamentelor. „Până în prezent, reacţiile adverse  raportate nu sunt neaşteptate”, spune Gunilla Sjölin Forsberg.  Aceasta unitate a cerut acum  unei parti din multele unităţi, care vaccineaza sa raporteze reacţiile adverse , pentru o mai bună evaluare a situaţiei. Această declaraţie este şocanta prin insusi continutul ei deoarece, conform practicii obişnuite, toate efectele secundare trebuie să fie în mod automat raportate – nu?

  O asistenta medicala care a primit vaccinul săptămâna trecuta, miercuri, se simte încă bolnava. A facut febră mare şi  a avut frisoane de la vaccinul impotriva gripei porcine.  „- Intregul meu corp tremura. Am fost asa de bolnava, încât nu am putut ţine nici chiar un pahar cu apă în mâna.”,  spune Lotta Lindström . „-  Acum mă gândesc  cu ce oare am fost injectata. Chiar am fost afectată. Ma simt foarte neplăcut.”

 Reactii la vaccin-Marturii – Expressen.se

Maria Strindlund nu este atât de sigura că a făcut o alegere bună atunci cand a acceptat vaccinul. Ea a avut, de asemenea, febră şi frisoane severe, drept reacţie. „- Din moment ce lucrez ca asistenta medicala, am decis că ar fi cel mai bun lucru pe care l-as putea face.” a spus ea. La început, ea  nu a simtit nimic dupa vaccinare, dar câteva ore mai târziu efectele secundare au aparut.  „- Am simtit o durere extremă în braţ. N-am mai  putut să-l ridic. Apoi au venit febra şi frisoanele.”_ M-am pus în pat  din cauza frisoanelor şi am avut o senzaţie de inghet şi am stat sub duşul fierbinte ca să ma încălzesc.”  Ea spune ca mulţi dintre colegii ei care au luat, de asemenea, vaccinul au avut reactii similare. Ea a luat mai multe vaccinuri, în trecut, fără nici un fel de reacţii.

 Maria, 27: „Fick fruktansvärt ont” – Hälsa – Expressen.se 

Rebecka Andersson a fost prima persoana vaccinata în Suedia. Ea a devenit febrilă şi i s-a facut rău la stomac de la vaccin. „- Mi-am pierdut toata energia”, spune ea. „-In mod normal, eu nu m-am simtit niciodată rău, aşa că am înţeles că trebuie să fie vaccinul.” Colegii ei de clasă au fost vaccinati în acelaşi timp şi ea spune că cinci din nouăsprezece, de asemenea, s-au imbolnavit de la vaccinul impotriva gripei porcine.

Rebecka, 32: „Jag blev orkeslös” – Hälsa – Expressen.se

Lotta Lindström, o asistentă medicală, afirmă că ea a fost vaccinata cu o săptămână în urmă şi  ca încă nu este bine.  „- Sunt îngrijorata”, spune ea. „- Nu am dormit deloc din noaptea după vaccinare de cand durerea în braţ a fost atât de grava”. A doua zi, la locul de muncă,  a inceput febra. Mai târziu, ea a avut dureri de cap.  Chiar si astăzi, la o săptămână după vaccinare se simte rău.

Lotta, 49: „Jag sov inte något på natten” – Hälsa – Expressen.se 

 O altă asistentă medicală, Jennely, ci greu a putut merge cinci metri dupa ce i s-a facut rău de la  vaccinul  „gripei porcine”. She was completely healthy when she got the shot but the day after she had 39 degrees centigrade fever (102.2 F). Ea a fost complet sănătoasa, când a luat vaccinul, dar a doua zi  ea a avut febră 39 grade Celsius (102,2 F).  Cu greu am putut parcurge cei cinci metri pana la baie”, spune ea. Febra a durat timp de trei zile. Cativa dintre colegii ei de la locul de muncă au avut experienţe similare. „- I know of at least ten that got fever , we are about 80 people at my workplace.” „- Ştiu cel puţin zece care au avut febră, suntem aproximativ 80 de persoane la locul  meu de munca.”

Jennely, 26: „Orkade knappt gå fem meter” – Hälsa – Expressen.se ”

 Johan Niklasson

www.theflucase.com

O persoana a murit in urma unui atac de cord suspect dar autoritatile au declarat ca nu au gasit nici o legatura intre vaccin si moartea persoanei. Nimic nou in aceste declaratii. 

Suedezii au fost vaccinati cu Pandemrix,  produs de GlaxoSmithKlein. Cititi si https://mucenicul.wordpress.com/2009/10/21/azi-a-inceput-vaccinarea-in-masa-in-marea-britanie/

5 gânduri despre „Asistentele medicale din Suedia s-au imbolnavit dupa vaccinarea impotriva gripei porcine”

  1. stefania, e cam aberant ce spui. nu inteleg cum ai putut deduce ca „masele” ar reprezenta „cadrele medicale”. oricum, cu o minima informare ar trebui sa stii ca in principiu cadrele medicale sint imunizate puternic, fata de restul populatiei, tocmai prin aceea ca sint expuse mult mai frecvent la tot felul de virusuri.
    pe tine te deranjeaza mesajele astea pentru ca tu esti o persoana care crede in mass media, care merge cu gloata, in directia predominanta, iar acest blog este unul de contra-cultura, care expune anumite lucruri care tie nu-ti convin DOAR pentru ca e mai comod sa nu-ti convina. ideal ar fi nici macar sa nu-ti ajunga la urechi, nu?
    ps: cauta pe net despre scandalul din germania. insasi angela merckel a trebuit sa iasa la rampa sa vorbeasca despre asta – nu e vorba de o oculta teorie a conspiratiei despre care citesti pe net, ci o stire care a facut inconjurul lumii.

    Apreciază

  2. absolut orice vaccin poate provoca simptomele virusului impotriva caruia e menit sa lupte. de fiecare data cand mi-am dus fetita la vaccin a facut febra dupa. noi ne vaccinam copiii de atatea ori in primii ani de viata, in romania se face chiar din materniatate, nu vad de ce e nevoie sa ne miram ca au fost cazuri de persoane care au reactionat in urma vaccinului. . si eu am facut vaccinul, pentru ca fac parte din categoriile de risc (gravida) si am simtit simptome usoare de raceala/gripa in ziua urmatoare. nu mi se pare mare lucru. .si l-as fi facut oricum, din 2 motive: 1-sa nu fac gripa porcina si 2-sa nu ii contaminez pe cei din jur cu virusul gripei porcine.
    iar informatiile din stire nu sunt ele chiar atat de adevarate: in Suedia, deja pana ieri, se vaccinasera 1milion de persoane (din 9 milioane, cat are Suedia), si nu doar cateva mii, cum spune articolul. iar daca din acel milion au fost cateva persoane care au simtit discomfort, nu mi se pare nimic de senzatie..
    ma deranjeaza aceste articole in care se face antireclama vaccinului. pentru ca sunt tot mai multe persoane care au primit virusul si se raspandeste foarte repede, iar alta cale de a opri raspandirea decat vaccinarea nu este. cat despre comentariul cum ca ar fi 2 tipuri de vaccin..ma umfla rasul LOL adica sa faca un vaccin pt elite, si unul pt restul(in cazul articolului: cadrele medicale). ca sa ce? ca sa-i omoare pe medici si sa nu mai aiba cine avea grija de elite? ;P cool;P
    o zi buna

    Apreciază

    1. @ Stefania (Suedia)
      Draga mea imi pare rau pentru tine si pentru copilul pe care-l porti in pantec. Candva, din pacate, vei intelege din propria-ti trista experienta, ca ai facut o mare greseala. Nu-ti face griji pentru elite. Ei au doctori si clinici proprii. Dumnezeu sa te ajute!

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.