”Diavolul va vorbi în curând !”

Cu greu m-am hotărât să vă povestesc cele ce urmează mai ales că e o chestiune foarte delicată. O fac totuși pentru că consider că este de datoria mea să vă avertizez.Voi veți face cum veți crede de cuviință. Dar să încep cu începutul: ieri după-amiază mă aflam acasă și pentru că era încă ora de liniște am hotărât să mă pun în pat până la ora 17.00, cănd puteam să pun aspiratorul în funcțiune. Am adormit. Știu că am visat ceva dar nu îmi amintesc tot visul. Cert este că la un moment dat în vis încercam să ajung undeva și o persoană, fără chip și formă precisă, ca o ceață sau un abur având mărimea și forma unui om, m-a cuprins de după umeri și m-a tras înspre ea, parcă protejându-mă  și ascunzându-mă de ceva rău. Imi amintesc că i-am spus: ” Și eu aveam posibilitățile celor bogate dar n-am reușit să ajung!” Ceața mi-a răspuns: ” Ssst! Nu are nici o importanță. Diavolul va vorbi în curând! ” Apoi mi-a arătat undeva, puțin mai în spatele meu și cam la vreo 2-3 metri peste înălțimea noastră, o imagine: era un om îmbrăcat cu o haină lungă neagră care se pregătea să coboare și să vorbească Pământului. În momentul în care am încercat să-i deslușesc fața m-am trezit.

În general nu țin minte visele pe care le am. De cele mai multe ori spun că n-am visat nimic deși știu că nu este adevărat pentru că avem vise în fiecare noapte. Oricum, chiar și atunci când știu că am visat nu pot să-mi reamintesc visul. În ultimii 10-15 ani am avut vreo 10 vise pe care mi le amintesc și azi în detaliu. De-a lungul timpului am înțeles că îmi amintesc doar visele care au o legătură cu evenimente care urmează să se petreacă sau se petrec în momentul imediat trezirii mele. Trei dintre aceste vise au fost legate de mine și de familia mea. Toate s-au împlinit exact așa cum am visat și la momentul care mi-a fost specificat în vis. Celelalte vise erau despre evenimente care se vor petrece în viitor și care ne privesc pe noi toți. Nu mi s-a dat un timp precis dar din imagini rezulta că se vor petrece în aceste vremuri pentru că locurile erau din orașul meu, din Romania, și arătau ca în aceste vremuri. Pe de altă parte fiul și tatăl meu aveau vârsta de acum deși visele le-am avut cu vreo 6-7 ani în urmă, iar imobilul din vis nu exista pe atunci dar astăzi există. Nu am vorbit despre acele vise, care se referă la perioada Armaghedonului, pentru că m-am temut de opinia lumii. Acele vise le-am avut la intervale de 6-7 luni unul după celălalt, de- lungul celor 6-7 ani. Nici acum nu vreau să vorbesc despre ele. Vreau doar să vă spun că va fi rău și că va fi o succesiune cronologică de evenimente, nu doar unul, la fel cum s-au succedat și visele mele.

Știu că mulți vor spune că am innebunit sau mai rău că diavolul se joacă cu mintea mea și că încerc să înduc în eroare lumea. Nimic din toate acestea. De ce mi-ar spune mie diavolul că va veni în curând  și de ce ar vrea el ca lumea să știe, când noi toți știm că el va încerca să înșele lumea? De ce mi-ar spune mie Domnul că urmează să se întâmple toate astea? Poate pentru că se spune ” gura păcătosului adevăr grăiește ”. Oricum ar fi eu am considerat, de data aceasta, că este bine să vă avertizez. Nu pot ține doar pentru mine acest lucru. Voi credeți ce doriți și procedați în consecință. Eu consider că mi-am făcut datoria și v-am prevenit. Dumnezeu să ne ajute!

Un gând despre „”Diavolul va vorbi în curând !””

Comentariile sunt închise.